Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trei din cinci clienti asteapta raspunsul brandului via social media
Tags: social media, raspunsul brandului, sondaj, china, brazilia, informatii personale
Un nou raport dat publicitatii de agentia Arnold Worldwide reintareste ideea ca este vital ca brandurile sa raspunda intrebarilor de pe conturile de social media, deoarece 59% dintre consumatorii globali se asteapta mereu sa citeasca comentariile-raspuns, scrie simplezesty.com.
Un nou raport dat publicitatii de agentia Arnold Worldwide reintareste ideea ca este vital ca brandurile sa raspunda intrebarilor de pe conturile de social media, deoarece 59% dintre consumatorii globali se asteapta mereu sa citeasca comentariile-raspuns, scrie simplezesty.com.
Procentajul este foarte ridicat, pentru ca oamenii de pe pietele emergente asteapta mai mult de la branduri online, conform raportului. 83% dintre respondentii din China si 74% dintre respondentii din Brazilia asteapta un raspuns de la brand, dupa ce au postat un comentariu. De partea cealalta a spectrului, utilizatorii americani si britanici au asteptari mai mici: doar 39%, respectiv 40%, spun ca li se va raspunde.
De asemenea, aproape 60% dintre respondentii din toata lumea au postat comentarii pozitive sau negative referitoare la un serviciu al unui brand. Toate acestea au un impact asupra experientei consumatorului si a modului in care acesta percepe brandul, 46% spunand ca respecta brandurile care raspund si contribuie la discutiile despre serviciile comentate de clienti.
Conform Arnold International, cea mai vocala natiune este China, unde aproape trei patrimi (74%) dintre respondenti au spus va au postat comentarii despre serviciile si produsele brandurilor. Brazilia vine tare din urma cu 68%.
Sondajul a centralizat raspunsurile online a 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Brazilia si China si a fost realizat in luna aprilie 2012. Din punct de vedere demografic, plaja de respondenti a fost egal impartita in functie de gen, participantii avand varste peste 18 ani.
Asistam la nasterea unui nou trend: consumatorii devin mai vocali, iar brandurile trebuie sa le satisfaca cererile, sa faca eforturi sa comunice cu ei. Ceea ce nu e complet dezavantajos pentru branduri, caci 67% dintre intervievati au raspunsa ca sunt dispusi sa impartaseasca informatii personale daca obtin servicii imbunatatite.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
INTERVIU MARKERTINGPORTAL.RO: Traian Ispasiu s-a indragostit de cafea dupa ce si-a deschis cafeneaua
Integreaza partea de social media in afacerea ta!
Cine verifica profilul companiei dumneavoastre pe social media?
Social media este acum obligatorie pentru orice companie
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni