Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Trenduri social media: cum va arata 2015
Tags: social media 2015, trenduri social media, plan de social media, concept de marketing
Daca putem sa facem presupuneri la ce calendar va mai fi descifrat in 2393, atunci putem avea toata increderea in supozitii ceva mai lumesti care sa ne tina cu picioarele pe pamant si care sa ne arate ce infatisare va avea social media in 2015.
Daca putem sa facem presupuneri la ce calendar va mai fi descifrat in 2393, atunci putem avea toata increderea in supozitii ceva mai lumesti care sa ne tina cu picioarele pe pamant si care sa ne arate ce infatisare va avea social media in 2015.
Asa cum a demonstrat deja trecutul, in acest domeniu lucrurile par sa respecte o regula care se aplica la fel de eficient in cele mai multe cazuri: devenim din ce in ce mai buni in social media si tratam acest mediu cu importanta meritata.
Exista cateva tendinte actuale care se vor dezvolta din ce in ce mai mult in perioada urmatoare si tocmai asupra lor doresc sa atrag atentia astazi.
Sa ne amintim, mai intai, ca avem cumparatorul care se foloseste din ce in ce mai mult de dispozitivele mobile ca sa achizitioneze produse asa ca isi va face cumparaturile de pe site-ul nostru prin intermediul unui smart phone sau al unui iPad.
Metodele traditionale de sondare a pietei in materie de marketing nu vor mai da rezultate la fel de bune daca nu luam in considerare si social media si daca nu integram in testele noastre si studii care sa tina cont de comportamentul utilizatorilor si in cadrul acestor retele de socializare.
Dezvoltarea unui brand este astazi deja gandita si din perspectiva social media astfel ca orice nou concept are la baza (sau ar trebui sa aiba, in functie de specificul afacerii), pe langa conceptul de marketing, si un plan de social media de care tine cont in mod obligatoriu.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.