Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trucuri pentru branduri: Cum sa scrieti mesaje eficiente pe Facebook

Tags: trucuri facebook, brand, postari facebook, mesaje facebook

Retelele de socializare reprezinta mediul perfect de a raspandi noutati, de a creste vizibilitatea si de a crea "buzz" in jurul unui brand sau altul. Iar companiile stiu acest lucru, dupa cum stiu si cat de importanta poate fi o prezenta activa si de impact pe o retea ca Facebook. Dar cum se poate realiza acest lucru?
Fluxul de stiri de pe Facebook este gestionat printr-un algoritm important numit EdgeRank si care are la baza mai multi factori:
Afinitatea – cat de des interactioneaza utilizatorii unii cu altii, indiferent ca este vorba despre profilul unui prieten sau despre un comentariu la o fotografie postata in retea.
Edge Weight (importanta post-ului) – Ca tip, postarile pot face referire la fotografii, clipuri video, status-uri, like-uri, modificarea profilului, acceptarea unei cereri de prietenie etc. Toate acestea difera insa ca importanta, iar Facebook are intrumente specifice prin care le poate ierarhiza.
Vechimea – Cu cat postarile sunt mai vechi, cu atat profilul unui utilizator este mai putin vizibil.
Data fiind toate aceste aspecte, socialmediatoday.com a conturat cateva strategii prin care postarile de pe Facebook se pot bucura de mai mult succes:
- Mesajele postate intre orele 20.00 si 7.00 beneficiaza de o rata mai mare a angajamentului (numarul de like-uri si comentarii aferente post-urilor).
- Miercurea, rata de angajament a fanilor este cu 8% mai mare fata de restul saptamanii.
- Angajamentul creste cu 40%, daca se posteaza o data sau de doua ori pe zi.
- De asemenea, angajamentul creste cu 71%, daca se posteaza o data sau de pana la patru ori pe saptamana.
- Mesajele care contin mai putin de 80 de caractere se bucura de o rata mai mare a angajamentului, cu 66% mai mare, iar postarile foarte concise (cu mai putin de 40 de caractere) genereaza cel mai puternic angajament (+86%). In ciuda acestui fapt, s-a constatat ca doar 5% dintre postarile brandurilor contin mai putin de 40 de caractere.
- Puneti intrebari pentru a anima discutiile cu fanii. Acest tip de postari genereaza mai multe comentarii.  
- Oferiti fanilor reduceri si cupoane de discount. Aceste tipuri de mesaje cresc considerabil angajamentul. Cam de doua ori mai mult.
- Evitati mesajele complicate. Post-urile status au o rata de angajament cu 94% mai mare fata de restul.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016