Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei succes pe social media? Fii uman!
Tags: social media, succes pe social media, twitter, facebook, relatie
Brandurile trebuie sa imbratiseze importanta prezentei umane pe social media. Gandeste-te la urmatorul scenariu: esti intr-un pub sau chiar in sufrageria ta si intra cineva in incapere. Sta chiar in fata ta si turuie de cat de bune sunt produsele lui, te incurajeaza sa cumperi unul si apoi pleaca.
Brandurile trebuie sa imbratiseze importanta prezentei umane pe social media. Gandeste-te la urmatorul scenariu: esti intr-un pub sau chiar in sufrageria ta si intra cineva in incapere. Sta chiar in fata ta si turuie de cat de bune sunt produsele lui, te incurajeaza sa cumperi unul si apoi pleaca.
Riscul este ca o astfel de intalnire sa nu te indemne sa cumperi ceva, nici sa le spui prietenilor despre ce minunatii ai auzit. Si, totusi, multe branduri inca se poarta asa pe social media si se mai si asteapta la rezultate fantastice.
Explozia brandurilor pe Twitter, de exemplu, sau pe Facebook arata ca marketerii inteled importanta prezentei pe aceste platforme, dar multe nu-si dau seama de cat de important este factorul umanitate.
In lumea reala, nu intri in conversatia cuiva incercand sa vinzi un produs, dar exemple de acest fel apar mereu in lumea digitala.
Conversatiile pe social media trebuie tratate ca si cele din lumea reala. Totul are legatura cu intelegerea audientei, cu implicarea acesteia intr-un mod uman. Aloca-ti timp sa-ti cunosti comunitatea si contruieste o relatie. Vei invata la ce rezoneaza, ce asteapta de la tine, cand poti sa apelezi la customer service cand ceva nu merge bine.
E foarte important sa-ti ceri scuze pentru probleme si sa le si rezolvi pentru a-ti ajuta brandul pe social media. Odata ce-ti intelegi audienta, ai castigat dreptul de a discuta deschis cu ei, intr-un mod onest si personal. Vei fi castigat dreptul de a-ti promova produsele, dar asta nu inseamna ca fiecare postare vinzi ceva.
Nu uita insa sa fii consecvent in atitudine. Este distractiv sa bati campii, dar mentine un ton consistent, recognoscibil.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Dezastru social media la McDonald’s
Cel mai bun mod de a fi adorat online
Peste 80 la suta din clientii care apeleaza o companie intra in modulul de apel in asteptare
Viitorul arata bine: Castigurile din publicitatea prin social media se vor dubla
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni