Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 elemente ce NU ar trebui sa lipseasca de pe prima pagina a site-ului

Tags: prima pagina site, elemente esentiale, link, abonare newsletter, navigare pe site, site comercial

In afaceri, ai o singura sansa pentru a face o prima impresie de exceptie. Acelasi lucru este valabil si in cazul website-ului companiei. Atunci cand vizitatorii "aterizeaza" pe site-ul tau, acestia trebuie sa inteleaga clar cu ce se ocupa compania ta. Din nefericire, multe companii uita sa includa pe prima pagina a site-urilor lor anumite elemnete de baza.
Relatia dintre client si companie se bazeaza intotdeauna pe incredere. Inspira site-ul tau incredere? Iata cinci elemente care nu ar trebui sa lipseasca de pe prima pagina a niciunui site respectabil, conform Entrepreneur.com:
 
1. Informatiile de contact

Un studiu recent indica faptul ca majoritatea site-urilor ce apartin companiilor mici nu includ un link catre adresa de email pe pagina initiala (Home Page). Iar 6 din 10 dintre acestea nu includ un numar de telefon pe prima pagina.
 
De pe prima pagina a site-ului nu ar trebui sa lipseasca sub nicio forma adresa de email a companiei si numarul de telefon. Poate fi inclusa de asemenea adresa postala completa, precum si o harta de dimensiuni reduse.
 
2. Imagini reprezentative

Daca folosesti site-ul pentru a comercializa tricouri, atunci pe prima pagina ar trebui sa exista o imagine reprezentativa care sa infatiseze unul din aceste tricouri. Chiar daca pare un lucru de la sine inteles, multe site-uri uita sa includa imagini relevante, sau folosesc elemente grafice necorespunzatoare, care nu se potrivesc deloc domeniului de activitate. Trebuie sa se aiba grija totodata ca imaginile utilizate sa nu distraga atentia vizitatorilor sau sa fie obositoare sau suparatoare pentru ochi.
 
3. Navigare simpla pe site si link-uri functionale

Prima pagina a site-ului ar trebui sa contina un sistem care sa permita navigarea usoara. Butoanele de navigare ar trebui sa permita utilizatorului sa gaseasca imediat ceea ce cauta pe site. Ar trebui de asemenea incluse butoane pentru optiunile de finalizare a comenzii, sectiunea de intrebari frecvente si sectiunea privind istoricul companiei.
 
Este important sa se verifice in mod regulat toate link-urile de pe site pentru a te asigura ca acestea functioneaza corespunzator si a identifica orice eroare strecurata. Link-urile rupte pot impiedica finalizarea comenzilor, ducand astfel la pierderea clientilor.
 
4. Optiune de abonare la newsletter

Cea mai eficienta metoda de fidelizare a clientilor este sa le oferi optiunea de a se abona la newsletter. Trebuie inclus un buton de abonare chiar pe prima pagina a site-ului, iar vizitatorii pot fi incurajati sa se aboneze prin oferirea de premii sau reduceri de pret.
 
5. Link-uri catre retelele de socializare

Vizitatorii trebuie sa poata accesa cu usurinta toate profilurile companiei pe retelele de socializare. Trebuie incluse butoane Facebook, Twitter, LinkedIn si Google+ pe prima pagina a site-ului. Pot fi utilizate de asemenea widget-uri care actualizeaza in mod constant activitatea de pe site-urile de socializare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016