Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 metode de imbunatatire a vanzarilor online
de Ana Tudor |
Tags: vanzari online, cum sa cresti vanzarile, sfaturi de marketing online
Pentru ca traim in era internetului, dezvoltarea si succesul oricarei afaceri va incepe in mediul online.
Pentru ca traim in era internetului, dezvoltarea si succesul oricarei afaceri va incepe in mediul online.
1. Promoveaza un singur produs pe site-ul tau
Aceasta metoda se refera la focusarea pe un singur produs. In loc sa incerci sa multumesti fiecare om in parte prin promovarea unei game largi de produse cu foarte putine detalii despre fiecare produs in parte, mai bine concentreaza-te pe promovarea unui singur produs sau a unui set de produse asemanatoare, dar pe care sa le detaliezi, pentru a atrage atentia vizitatorilor.
2. Beneficii oferite de titlu
De cele mai multe ori, numele magazinului online joaca un rol foarte important in vanzarea produselor si atragerea publicului tinta. Un nume de succes ar trebui sa evidentieze problema si sa sublinieze beneficiul produsului sau al serviciului tau cu ajutorul caruia sa combata prolema.
3. Prezinta o problema si arata cum se rezolva
Detaliaza in primele paragrafe de prezentare ale site-ului problema prezentata in titlu. Astfel arati publicului ca ii intelegi problemele si ca esti alaturi de el. Odata ce problema a fost stabilita, poti incepe sa-ti prezinti produsul sau serviciul ca fiind solutia problemei. S-ar putea sa te alegi cu cativa clienti noi.
4. Concentreaza-te pe vizitatorii site-ului
Cele mai de succes vanzari online se concentreaza pe clienti. In referintele produsului incearca sa nu vorbesti la persoana intai "eu", "noi", ci fa referire la persoana a doua, adreseaza-te direct publicului tau pentru a-l apropia. De multe ori agentii de vanzari uita aceasta regula de aur si risca sa isi indeparteze clientii.
5. Stimuleaza cererea produsului prin adaugarea imaginilor
Prin adaugarea unor imagini produsului tau se stimuleaza simtul vizual al publicului target. Este dovedit ca imaginea unui produs il face sa fie mai tangibil si mai real pentru vizitatori, devenind un instrument foarte folositor in vanzari.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.