Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aceste brand-uri demonstreaza ca erotismul vinde
Tags: brand, sex, oameni, american apparel, axe, barbati, femei
Sexul vinde. Pur si simplu. Dar oare unele companii nu exagereaza? Ce ziceti de produsele care sunt intrinsec sexy? Se pare insa ca toate controversele iscate atrag atentia si, atata timp cat oamenii doresc sa fie atractivi, tanjesc dupa romantism si dragoste, publicitarii le vor propune produse care sa-si satisfaca aceste nevoie si dorinte.
Sexul vinde. Pur si simplu. Dar oare unele companii nu exagereaza? Ce ziceti de produsele care sunt intrinsec sexy? Se pare insa ca toate controversele iscate atrag atentia si, atata timp cat oamenii doresc sa fie atractivi, tanjesc dupa romantism si dragoste, publicitarii le vor propune produse care sa-si satisfaca aceste nevoie si dorinte.
American Apparel apeleza constant la reclame infuzate de sex. Brand-ul a rulat campanii picante inca de prin 1995, cea din 2000, la lenjerie intima, fiind cireasa de pe tort. Reclama arata o tanara ce este imbracata doar in lenjerie.
2. PETA este cunoscuta pentru reclamele provocatoare, dar a exagerat prin infiintarea unui site de softcore porn
Reclamele PETA sunt ata de ofensatoare, incat principalele outleturi de stiri le intorc pur si simplu spatele.
De exemplu, in 2009, PETA a vrut sa ruleze o campanie pro vegetarieni in timpul Campionatului American de Fotbal, Superbowl, prezentand, printre altele, modele purtandu-se languros cu vinetele si dovlecii. Reclama a fost catalogata ca deranjanta.
Grupul ce lupta pentru drepturile animalelor a iscat controverse si in august 2011, anuntand site-ul de softcore porn.
3. Axe si-a construit un imperiu invatandu-i pe mocofani cum sa fie sexi
AXE si-a inceput expeditia de ajutorare a barbatilor sa-si gaseasca partenere in 2003. Nu toata lumea a apreciat insa initiativa. Brand-ul a fost criticat pentru faptul ca submineaza puterea de concentrare a femeilor si le da sperante desarte barbatilor mai putin atragatori.
4. Sketchers a prins norocul de un picior cand a luat-o pe Kim Kardashian ca purtator de cuvant
Kim Kardashian a ajutat mult brand-ul Skechers sa vanda linia de produse Shapeups. Reclama, rulata la Superbowl in 2011, a fost aspru criticata.
5. Perrier a angajat o vedeta burlesca pentru a face din apa un produs sexi
6. Armani angajeaza atleti sa se dezbrace pentru campaniile la lenjerie intima
In orice caz, Armani are in spate o istorie lunga de angajamente cu barbati atragatori etaland lenjeria brand-ului. In 2009, David Beckham a pozat alaturi de sotia sa. Anul asta, un alt cuplu a fost creat de publicitari: Megan Fox si Cristiano Ronaldo.
7. Tipul de la Old Spice este de acum celebru in toata lumea
Pe langa faptul ca nu poarta niciodata camasa, eroul ii incurajeaza pe barbati sa miroasa a... barbati.
Intr-una dintre cele mai blande spoturi din lunga lista a brand-ului, Isaiah Mustafa calatoreste prin toata lumea, imprastiind zvonuri despre produsul sau unui dragon de Komodo, se urca pe varfuri inzapezite de munti sau alearga pe plaje exotice.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.