Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla cum poti creste increderea pe care o au clientii tai in tine si afacerea ta

Tags: inceredere clienti, cere feedback, relatii cu clientii, metode de multumire

Clientii reprezinta motivul pentru care companiile continua sa existe. In ultima vreme, cei care se ocupa de marketing au inceput sa petreaca mai mult timp analizand cumparatorii. Acestia au constatat ca investind mai mult in relatiile cu clientii pe care ii au, companiile vor avea numai de castigat.
In aceasta era a tehnologiei, loialitatea clientilor devine mai importanta ca niciodata. Clientii isi impartasesc povestile intre ei pe retele de socializare cu profil business. Acest lucru nu face decat sa sublinieze faptul ca acesti oameni au devenit mai importanti ca niciodata si trebuie tratati din ce in ce mai bine.

Increderea pe care o au clientii in tine si respectiv in compania pe care o ai, iti influenteaza foarte mult cifra de afacere. Pentru o mai buna functionare a companiei tale este recomandat sa-ti adresezi urmatoarele intrebari:

- Cand a fost ultima oara cand ai investit bani si resurse pentru a-ti face clientii sa se simta apreciati?
- Ce esti dispus sa faci pentru a creste increderea pe care o au clientii in afacerea ta, dar si in tine ca persoana?

Iata patru sfaturi care te vor ajuta sa cresti increderea clientilor tai:

1. Schimba modalitatea de a multumi

Cei mai multi dintre oamenii de afaceri au o pagina Web creata special pentru a le multumi clientilor pentru faptul ca i-au ales pe ei si afacerea lor pentru a-si investi banii. Insa, in loc sa le multumesti in spatiul virtual, o idee mai buna ar fi sa iti folosesti din resurse pentru a le face un cadou adevarat sau sa le pui la dispozitie anumite promotii de care acestia sa se poata bucura.

2. Imbunatateste-ti feedback-ul

Feedback-ul vine in variate forme. In timp ce majoritatea companiilor au un departament de servicii cu clientii bazat pe convorbiri, s-a demonstrat ca aceasta forma este mai putin productiva. Un forum ar putea imbunatati aceasta latura a unei afaceri, deoarece reprezinta un loc virtual unde toata lumea este libera sa spuna ce vrea, atat de bine cat si de rau. In felul acesta vei vedea care este adevarata parere a clientilor tai despre tine si afacerea ta.

3. Incearca sa treci peste perioadele mai grele

In timp ce trebuie sa stii cati clienti renunta sa cumpere de la tine, este foarte important si sa iti faci rost tot timpul de clienti noi. Pe langa faptul ca trebuie sa monitorizezi pierderile pe care le au clientii tai, o alta forma de a creste increderea acestora in afacerea ta este aceea de a tine cont de interactiunile pe care le ai cu ei. Mai mult decat atat, trebuie sa incerci sa iti creezi o campanie de promovare in randul clientilor.

4. Numeste o anumita persoana care sa gestioneze increderea pe care ti-o atribuie clientii

Sa sporesti increderea oamenilor in afacerea ta poate fi o provocare pentru multi dintre noi. Mai mult decat atat, este foarte posibil sa ai nevoie de o anumita persoana care sa te ajute cu aceasta problema. Alege aceasta persoana din cadrul celor care lucreaza in depatamentul de servicii cu clientii sau dintre operatori, deoarece acestia stiu sa comunice foarte bine cu oamenii si iti pot asigura succesul.
 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016