Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa faci pentru o prezenta online onorabila
Tags: prezenta online, afacere, like, social media, performanta
Acum, ca afacerea ta a supravietuit ''sfarsitului lumii'', marketingul online este floare la ureche, asa-i? Dar, daca ai nevoie de ceva ajutor, iata o lista a DA-urilor si NU-urilor privind o prezenta online onorabila in 2013.
Acum, ca afacerea ta a supravietuit ''sfarsitului lumii'', marketingul online este floare la ureche, asa-i? Dar, daca ai nevoie de ceva ajutor, iata o lista a DA-urilor si NU-urilor privind o prezenta online onorabila in 2013.
NU: Folositi mesaje gen „Da-ne Like” pentru a atrage oamenii pe paginile tale de social media.
DA: Dati-le consumatorilor un motiv sa va placa, sa va deveni followeri, fani, sa intre in cercul vostru etc., in functie de reteaua spre care tintit sa-i atrageti. Evidentiati beneficiile unice pe care le pot obtine alaturandu-se comunitatii dumneavoastra sociale—oferte exclusive, concursuri, continut distractiv sau informativ, pentru a le arata ca intelegeti ce-si doresc.
NU: Creati profiluri sociale care sa ajunga niste „orase fantoma”.
DA: Dati-va mari cu afacerea pe care o aveti postand continut relevant, util si partajabil. Postati sondaje, videoclipuri haioase cu noile produse sau servicii, oferte sau evenimente. Daca nu stiti ce sa postati, mergeti direct la sursa si intrebati-va fanii ce vor sa vada.
NU: Creati campanii online de marketing de care sa uitati apoi.
DA: Creati reclame eficiente care au un call to action puternic si actualizati ofertele, produsele si serviciile listate. O reclama online poate fi contactul initial al potentialilor clienti cu afacerea dumneavoastra. In acelasi timp, monitorizati performanta campaniei, pentru a va ajusta eforturile in consecinta.
NU: Confundati o pagina de social media cu un website.
DA: Faceti-va un website profesional/ Paginile de social media sunt o parte importanta a prezentei online, dar nu inlocuiesc propriul website. In cazul unui website, aveti mai multe posibilitati sa monitorizati vizitele, clicurile, asa ca puteti optimiza continutul. Puteti crea si landing page-uri direct pe website pentru a directiona publicitatea.
NU: Presupuneti ca recenziile nu conteaza.
DA: Creati un plan de monitorizare si administrare a reputatiei online. Creati notificari, gen Google Alerts, pentru a fi tot timpul la curent cu ce se spune despre dumenavoastra online. Raspundeti comentariilor negative in maniera profesionala si multumi-le celor care fac postari pozitive pentru atentie.
NU: Uitati ca un client efricit este un avocat pledant de succes al brand-ului.
DA: Rugati-i pe clientii multumiti sa povesteasca despre experientele lor pozitive pe paginile de social media, pe blog sau pe website.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.