Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa creezi continut viral
Tags: marketing, continut viral, viralitate, vanzari
Majoritatea marketerilor isi doresc sa aiba continut viral. Este recompensa finala, caci asta inseamna ca o bucata de continut a ajuns atat de populara, incat a atras nenumarate share-uri, like-uri, clicuri, vizibilitate etc., dar si vanzari. Din nefericire, crearea unui astfel de continut nu e treaba usoara.
Majoritatea marketerilor isi doresc sa aiba continut viral. Este recompensa finala, caci asta inseamna ca o bucata de continut a ajuns atat de populara, incat a atras nenumarate share-uri, like-uri, clicuri, vizibilitate etc., dar si vanzari. Din nefericire, crearea unui astfel de continut nu e treaba usoara.
Cand oamenii se gandesc la termenul „viral”, le vin in minte clipuri de pe YouTube. Daca nu cumva companiei tale i se potriveste stilul Gangman, acest tip de popularitate nu iti este foarte la indemana.
Desi este dificil sa cream continut viral, nu este imposibil. Exista cateva lucruri pe care marketerii si creatorii de continut le pot face, indiferent de domeniul in care activeaza si de tipul de companie pe care il conduc:
Pasul 1: Intelege-ti audienta si de ce si unde sharuiesc continut.
Viralitate inseamna continut sharuit de audienta, asa ca este util sa intelegi de ce o fac. In general, oamenii partajeaza continut pentru ca ofera informatii valoroase, atinge o coarda sensibila, fie ca este vorba de confuzie, umor, tristete etc.
Urmareste tendintele audientei si ale domeniului tau uitandu-te la baza de date, la conturile de retele de socializare si chiar vorbind cu customer service.
Pasul 2: Da-ti seama ce vrei sa comunici prin continut.
Inainte sa te asezi la birou si sa scrii, afla ce vrei sa comunici pentru ca ideea ta sa nu se piarda prin „traducere”. Aisgura-te ca ai un continut relevant, care sa poata reprezenta valorile companiei.
Pasul 3: Creeaza continut cu anumite declansatoare ale fascinatiei.
Ce-i fascineaza pe oameni:
- pasiunea/ dorinta carnala,
- teama,
- misticismul,
- puterea,
- prestigiul,
- rebeliunea,
- increderea.
Pasul 4: Nu uita sa folosesti cat mai multe elemente vizuale.
Poate parea evident, dar merita reintarit faptul ca un continut ce include poze si filme are sanse mai mari de a deveni viral.
Headline-ul si poza vor atrage atentia cititorilor, asa ca nu te astepta ca o poza mica sa ajunga virala.
Pasul 5: Uita-te la rezultate si incearca o data si inca o data...
Exista riscul ca la prima incercare sa nu reusesti nimic. De fapt, aceasta este chiar o certitudine. Dureaza sa creezi un continut viral, asa ca ia rezultatele si rastoarna-le pe toate partile. Daca nu ai primit la fel de multe sharuri ca in trecut, vezi ce ai schimbat si incearca si altceva. Experimenteaza.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.