Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa scrii continut cu un ranking mai bun pe Google

Tags: marketing, google, google rank, google+, motor de cautare

De la aparitia sa pe scena online-ului, search engine optimization (SEO) i-a pus pe scriitori/redactori intr-o pozitie dificila. Scrii pentru oameni sau pentru algoritmii motorului de cautare?
Din fericire, nu mai trebuie sa alegem. Conform unui infografic de la ContentVerve.com, Google prefera continutul natural, la fel ca si cititorii. In plus, care mai e rostul sa obtii un ranking bun pe Google, daca ai continut ce nu transforma oamenii in clienti?
 
Graficul explica 10 moduri prin care te poti asigura ca ai un continut care va obtine locuri fruntase la rezultatele cautarilor.
 
1. Uita de densitatea cuvintelor cheie. Google se uita dupa cuvintele cheie, dar nu exista nicio dovada ca aglomerarea lor te ajuta la rankare.
 
2. Scrie continut lung, de calitate. Majoritatea bucatilor de continut care apar pe prima pagina a rezultatelor Google au peste 2.000 de cuvinte. Articolele lungi primesc mai multe sharuri decat cele scurte.
 
3. Raspunde intrebarilor clientilor. Daca un prospect are intrebari despre un produs sau serviciu, el il va tasta pe Google. Scrie continut care raspunde la acele intrebari si prospectul iti va vizita site-ul. Daca raspunsurile tale sunt mai bune decat ale competitorilor, poate te faci si cu un client nou.
 
4. Fa rost de mai multe share-uri pe social media. Cu cat un continut este partajat de mai multe ori, cu atat mai relevant si mai popular ii va aparea lui Google.
 
5. Scrie pentru oameni, optimizeaza pentru roboti. Este anul 2013, asa ca nimeni nu vrea sa citeasca continut SEO, nici chiar motoarele de cautare! Targeteaza audienta in carne si oase, dar ajuta-i si pe roboti sau paianjeni sa-ti gaseasca continutul.
 
6. Foloseste cuvinte cheie inrudite, sinonime si derivate gramaticale. Google si alte motoare de cautare folosesc Latent Semantic Indexing (LSI) pentru a face potrivirea intre rezultatele cautarii si intentiile persoanei care efectueaza cautarea. Folosind sinonime, cuvinte cheie inrudite si derivate gramaticale facilitezi scopul continutului de a deveni relevant, fara a baga cuvantul cheie in text.
 
7. Foloseste tilda Google pentru a gasi cuvinte cheie inrudite. Daca adaugi ~ inainte de un cuvant cheie si efectuezi o cautare, Google iti va arata o serie de cuvinte cheie inrudite in partea de jos a paginii, pe care el le crede relevante in relatie cu cercetarea ta. Foloseste aceste cuvinte cheie pentru a amplifica relevanta continutului.
 
8. Imprieteneste-te cu Google Plus. Google+ va juca un rol din ce in ce mai important in SEO. Mai mult, inevitabila introducere a Author Rank inseamna ca Google va incepe sa conecteze factorii de ranking cu autorii individuali – nu doar cu site-urile care gazduiesc continutul autorului. Daca iti faci cont de G+, iti afirmi paternitatea asupra continutului si astfel iti cresti autoritatea asupra fiecarei bucati de continut pe care o produci, indiferent unde este ea postata.
 
9. Foloseste-te de long tails. Frazele cheie (gen „magazin online pentru copii”) sunt mai competitive si rankarea impune un efort mai mare. In multe cazuri, este mai usor sa te rankezi cu „magazin” sau „copii”, de exemplu. Frazele cheie au un volum de cautare mai scazut. Numai ca ele castiga la calitatea traficului, din moment ce vizitatorii sunt mai motivati si mai predispusi sa se converteasca in clienti.
 
10. Tag-urile titlu si meta descrierile sunt inca la putere. Tag-ul de titlu este unul din primele lucruri la care se uita Googlr cand categoriseste o pagina individuala de web. Mai mult, combinatia de title tag si meta description este ceea ce prospectii vor vedea pe pagina de rezultate. Asa ca include cuvinte cheie, dar nu uita ca trebuie sa sune natural pentru a-i motiva pe prospecti sa dea clic.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016