Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Impactul reclamelor online asupra utilizatorilor de internet
de Ana Tudor |
Tags: reclame online, publicitate online, promovare online, reclame internet
Reclamele online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, fapt sesizat si deranjant pentru toti utilizatorii de internet. Gfk Romania a lucrat la realizarea unei cercetari pentru a stabili impresiile generale ale romanilor in ceea ce priveste reclamele pe internet.
Reclamele online s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, fapt sesizat si deranjant pentru toti utilizatorii de internet. Gfk Romania a lucrat la realizarea unei cercetari pentru a stabili impresiile generale ale romanilor in ceea ce priveste reclamele pe internet.
In plus, o treime dintre persoanele chestionate sustin ca sunt influentate de mesajul reclamelor online, chiar daca nu dau click si daca nu le deschid.
Concluziile studiului arata de asemenea ca mai mult de jumatate dintre utilizatori sustin ca reclamele ii deranjeaza si ca sunt sacaitoare.
In acelasi timp, trei sferturi dintre cei chestionati au explicat ca reclamele din spatiul virtual sunt prea multe si numai un sfert dintre ei spun ca au incredere in mesajele promovate prin intermediul acestora.
Majoritatea utilizatorilor sunt de parere ca cele mai indreptatite companii pentru a-si promova online ofertele sunt cele din domeniul turismului, divertismentului, retail sau electronice.
Cele mai putin potrivite produse pentru promovare online sunt, in opinia celor chestionati, produsele pentru bebelusi, bauturile alcoolice, alimentele, accesoriile pentru animale si partidele politice.
Pentru realizarea acestui studiu, Gfk Romania a chestionat peste 500 de persoane, cu varsta cuprinsa intre 15-54 de ani, din mediul urban, care navigheaza zilnic pe internet.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.