Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Influenta telefonului inteligent asupra marketing-ului viral

Tags: marketing viral, consumator, word of mouth, oameni, informatie, comunicare

Mobilul este din ce in ce mai putin un instrument strict functional pentru consumatori. El a devenit dispozitivul care marcheaza interactiunea sociala a acestora, ia marcile pot conta ca word-of-mouth/ vestile bune sa circule mai rapid si sa genereze marketing-ul viral.
Mobilul schimba relatia digitala dintre oameni si, din moment ce dispozitivul este fundamental legat de word-of-mouth, el intra in atentia marketing-ului viral.
 
Se pare ca mobilul aduce o dimensiune proaspata in cadrul relatiei cu consumatorii, si anume dragostea. Pe masura ce pietele si tehnologiile se dezvolta, acelasi lucru se intampla si in cazul relatiilor digitale intre oameni si intre oameni si dispozitivele lor.
 
Pe masura ce tot mai multi oameni isi impartasesc experientele de viata online cu prietenii si familia folosind mobilul, se modifica perspectiva lor asupra a ceea ce era vazut doar un instrument. Telefonul este acum un facilitator al comunicarii, al relatiilor, al dragostei. Fiind un excelent canal prin care consumatorii sa primeasca, sa disemineze si chiar sa creeze mesaje de brand, mobilul le face ochi dulci oamenilor din marketing intr-o masura mai mare decat internetul.
 
Tocmai de aceea este bine sa privim telefonul ca facilitator si al marketing-ului viral. Si, din moment ce rolul WoM difera in functie de categoria de produse, la fel se intampla si in cazul strategiilor de implicare pe mobil sunt si ele diferite, depinzand de cat de implicati sunt clientii si de nivelul de risc al utilizarii produsului sau serviciului in cauza. De exemplu, hartia igienica inregistreaza niveluri scazute atat la implicare, cat si la risc, fata de ciocolata, asociata cu un nivel ridicat de implicare, dar mic de risc. Oricum, campaniile cele mai potrivite sunt cele care au in vedere marci pentru adolescenti si tineri.
 
Marketing-ul WoM este tehnica de includere a mesajelor publicitare in conversatiile consumatorilor. Este un concept nou, dar este, din ce in ce mai mult, luat in considerare, din urmatoarele motive:
 
1) dezvoltarea si popularizarea tehnologiei de internet mobil;
2) scaderea influentei mass media;
3) viteza din ce in ce mai mare de raspandire a informatiei;
4) largirea impactului informatiei.
 
Marketing-ul WoM mobil va deveni una dintre cele mai importante tehnici de comunicare de marketing de acum inainte.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016