Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lectii inedite de marketing de la Microsoft
Tags: lectii de marketing, microsoft, campanii de marketing, mijloace, obiectiv de marketing, reclama
Orice companie de talia lui Microsoft detine resursele necesare pentru a investi substantial in marketing. Totusi, abordarea marketingului in Microsoft nu este una superficiala si nesigura, fara a sti efectul avut. Cum a abordat Microsoft marketingul?
Orice companie de talia lui Microsoft detine resursele necesare pentru a investi substantial in marketing. Totusi, abordarea marketingului in Microsoft nu este una superficiala si nesigura, fara a sti efectul avut. Cum a abordat Microsoft marketingul?
Pentru a asigura aceasta aliniere, Microsoft a dezvoltat 20 de obiective, pe care le-a numit obiective go-to-market (GTM), si care reprezentau de fapt o harta pentru orice initiativa de marketing si ofereau un set de instrumente de marketing, prin care obiectivele campaniilor de marketing puteau fi aliniate specific la strategia generala de marketing.
Conform obiectivelor GTM, orice campanie de marketing trebuia sa intruneasca urmatoarele criterii:
- campania trebuie sa fie in armonie cu strategia generala a companiei
- rezultatele intentionate trebuie sa fie definite inca de la inceput
- impactul campaniei trebuie sa fie clar definit
- campania trebuie conceputa in asa fel incat sa fie masurabila
- toate mijloacele utilizate in campanie trebuie sa fie integrate corect, astfel incat mesajul transmis sa fie unul unitar.
Exista lectii extrem de importante care pot fi invatate de la Microsoft.
Marketingul este un mijloc, nu un scop in sine
Orice initiativa de marketing trebuie sa fie in concordanta cu strategia generala a afacerii tale.
Marketingul trebuie sa fie masurabil
Fiecarui obiectiv de marketing trebuie sa ii pui alaturi o cifra. Cifra transforma vorbele in rezultate palpabile.
Marketingul trebuie sa aiba un scop precis
Daca nu poti identifica un motiv clar pentru care faci o reclama sau o initiativa de marketing, atunci banii sunt investiti degeaba. Nu ai nicio tinta.
Marketingul trebuie masurat
Efortul de marketing nu se incheie in momentul cand ai lansat reclama la radio sau ai printat posterele. Este extrem de important sa verifici daca efortul tau a adus rezultatele pe care ti le-ai propus.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.