Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing viral: una dintre cele mai eficiente modalitati de publicitate

Tags: marketing viral, promovare online, publicitate online, trafic site

Daca nu utilizati marketingul viral in arsenalul de instrumente de promovare online, atunci va lipseste unul dintre cele mai puternice si eficiente mijloace de a atrage trafic suplimentar pentru site-ul dumneavoastra.
Termenul "viral" de cele mai multe ori provoacă asocieri neplăcute cu diferite boli, sau cu deteriorarea intenţionată a echipamentelor informatice şi ştergerea datelor de pe purtătorii electronici. Dar, in afară de aceasta, mai există încă un virus special – cel publicitar.
 
Aceasta modalitate de publicitate este numita "marketing viral". Desigur, expresia data inspira mandrie, dar nu dezvaluie in totalitate esenta acestei metode. Termenul de marketing viral reprezinta un instrument de promovare de sine statator, care, in majoritatea cazurilor, este utilizat in combinatie cu diferite tipuri de produse publicitare. Principiile de actiune a acestuia sunt bazate pe curiozitate, lacomie, aviditate, si alte manifestari ale naturii umane.
 
Poate ca fiecare dintre noi a primit prin e-mail scrisori despre castiguri mari de bani, si cu siguranta multi s-au grabit sa-i informeze despre continutul scrisorii pe prieteni şi sa acceseze site-ul, al carui link este mentionat in mesaj. Astfel, expeditorul scrisorii, in functie de obiectivele stabilite, pe cai necinstite primeste sau trafic, sau bani. Acesta este marketingul viral in miniatura.
 
Cu timpul, eficacitatea unei astfel de actiuni se diminueaza. In locul lor vin alte metode, la fel de eficiente, de influentare a subconstientului. Bine ca exista un camp larg de promovare a acestor activitati.
 
Sa luam drept punct de referinta internetul, cu specificul sau in diverse domenii, fie ca este vorba de comunicare, sau obtinerea anumitor informatii, etc. Unii sunt atrasi in această retea mondiala de dorinta irezistibila de a se familiariza cu utilizatorii de Internet, altii sunt atrasi de sentimentul de curiozitate. Acesta este, de asemenea, un marketing viral.
 
Cresterea energica a internetului faciliteaza aparitia unor noi oportunitati care pot fi folosite pentru marketingul viral. Acesta se reflecta indeosebi in videoclipuri, in care sunt folosite cu succes efecte optice artificiale, sau alte lucruri aparent incompatibile, cum ar fi imagini de promovare a progresului tehnologic de catre turmele de oi.
 
Aceleasi norme se pot referi si la anunturile plasate pe paginile web ale retelelor sociale ca de exemplu: odnoklassniki.ru. In acest caz cu siguranta va functiona principiul vechi "din mană in mana", si prin urmare publicitatea va functiona de la sine.
Implementand macar una sau doua unelte virale in strategia de promovare online, poate sa va creasca rapid traficul pe site. In plus, cu doar putin efort din partea voastra, campania de marketing viral o sa continue sa se raspandeasca si dupa ce nu o sa o mai promovati in mod activ.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016