Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Secretele angajatilor fericiti

Tags: angajati fericiti, secretele angajatilor fericiti, sefi exceptionali, mediu de lucru, productivitate, antreprenori

Cat de importanta este fericirea angajatilor pentru afacerea ta? Extrem de importanta, sustin expertii. Angajatii fericiti sunt mult mai dispusi sa lucreze in mod eficient si sa fie loiali companiei. Cum te poti asigura insa ca angajatii tai sunt multumiti si fericiti, prin urmare, productivi? Exista trei secrete pe care orice antreprenor ar trebui sa le cunoasca.
1. Angajatii fericiti au sefi carora le pasa
 
Angajatii sunt fericiti atunci cand considera ca sefii sunt „de partea lor” si au certitudinea ca acestia le cunosc atat punctele forte, cat si slabiciunile, precum si visurile si obiectivele de viitor. Iar pentru a se ajunge la aceasta performanta, trebuie sa existe o comunicare eficienta intre angajati si superiori.
 
Sefii exceptionali stiu cum sa isi apropie angajatii. Adica acestia inteleg cum trebuie sa comunice eficient cu fiecare angajat in parte, care sunt aptitunile fiecaruia si care sunt sarcinile pe care le fac cu placere. Angajatii fericiti considera ca sefii lor ii asculta cu adevarat si ca parerile lor conteaza.
 
 
2. Angajatii fericiti primesc laude si critici sincere si specifice
 
Sefii exceptionali stiu cand si cum sa ofere feedback fiecarui angajat in parte. Atunci cand lauzi un angajat, spre exemplu, trebuie sa specifici ce anume a facut pentru ca sa merite laudele. Astfel, il vei incuraja si motiva sa continue in acest fel. Trebuie sa recunosti atunci cand angajatul a facut ceva remarcabil, sa ii admiri creativitatea si contributiile.
 
 
3. Angajatii fericiti lucreaza intr-un mediu suportiv
 
Angajatii trebuie sa cunoasca politicile si procedurile companiei, insa trebuie de asemenea sa se simta sprijiniti si intelesi. Comunicarea eficienta dintre angajati si superiori este, din nou, un element de baza. Pentru o comunicare eficienta, trebuie sa se acorde o atentie deosebita limbajului trupului, contactului vizual sau lipsei acestuia si nivelului de entuziasm. Raspunsurile entuziaste si directe sunt cele mai sincere. Pauzele frecvente, raspunsurile vagi si semnele care denota ca angajatul nu se simte confortabil ar trebui sa dea de gandit.
 
Pentru a crea o echipa puternica, trebuie sa descoperi care sunt oamenii potriviti chiar in timpul interviului de angajare. Cauta oameni cu o gandire pozitiva, entuziasti, muncitori si care sa iubeasca cu adevarat ceea ce fac. Atunci cand te confrunti cu angajati problematici, rezolva situatia cat mai eficient si mai repede cu putinta, atlfel risti sa ii „pedepsesti” si pe ceilalti angajati in mod nedrept.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016