Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii pentru crearea unui continut online magnetizant

Tags: strategii, continut, marketing, levis's, ikea

Publicitatea traditionala a dat roade printr-o metoda pe care am putea-o numi "distragerea atentiei": o pauza in timpul telenovelei preferate, o pagina inserata intre paginile unei reviste, un banner care clipeste in partea de sus a unei pagini web.
Asistam insa acum la mutarea lumii digitale in centrul vietii noastre culturale, astfel ca scopul a devenit acum atragerea, si nu distragerea atentiei, implicarea, si nu interventia. Acesta este verdictul dat de eMarketer in raportul privind tendintele in digitalul lui 2012.

Rezultatul? Brandurile sunt acum publicisti de continut. Iar Sfantul Graal al continutului produs de un brand este continutul magnetizant, o forma de marketing care sterge granita dintre continut si publicitate.

Rolul continutului magnetizant in mixul de marketing 
Un continut magnetizant este un continut care este bun, atrage atentia printr-o poveste senzationala sau printr-un umor iesit din comun. Ganditi-va la genul de continut peste care nu puteti trece, pe care vreti sa-l partajati.

Continutul magnetizant este unul dintre elementele strategiei de marketing, dar va poate ajuta sa mentineti un flux activ si continuu de comentarii pe canalele de social media, ajutandu-va la construirea audientei. 

Dar cum trebuie procedat corect? Va oferim cateva strategii (via mashable.com):

1. Continutul trebuie sa aiba relevanta din punctul de vedere al brandului
Continutul adecvat reflecta strateia de brand. In caz contrar, lipseste elementul de magnetizare, de atragere inspre brand )scopul final).

2. Conectarea peste timp
Cel mai magnetizant continut traieste mult, construind comunitatea in jurul unei experiente (ganditi-va la Star Wars,Lord of the Rings sau Seinfeld). Ceea ce nu inseamna ca trebuie sa fie episodic. De fapt, puteti maximiza impactul, daca proiectati un continut-experienta care sa traiasca asemeni unei platforme.

Un exemplu bun este platforma Lancome Visions of Beauties, care ii indeamna pe oamenii din toata lumea sa-si impartaseasca conceptul de frumusete prin intermediul pozelor, filmuletelor si a mesajelor pe Twitter. 

3. Acoperire pe mai multe canale media
Internetul usureaza munca de raspandire a continutului, creand o experienta transmedia care ofera mai multe moduri de interactionare. Hornbach, un retailer german de produse pentru locuinta, a creat un film de 10 minute, Casa infinita, pentru a lansa magazinele online.

Filmuletul in sine este valoros, prezentand cu iscusinta valorile Hornbach, este doar prima piesa din puzzle-ul completat de profiluri pe Facebook ale personajelor din film.

4. Inspiratia, un cadou oferit audientei
Daca reusiti sa-i inspirati pe oameni, veti asocia brandul unor valori puternice. Campania Levi’s, Now Is Our Time (Acum e timpul nostru, tr.n.), se joaca cu aceasta idee, amestecand valori ca pionieratul, libertatea si egalitatea tinerilor cu mintea neingradita, publicul tinta.

Campania are mai multe canale media. Noi va prezentam un filmulet care ofera cadrul si platforma pentru o serie de actiuni filantropice, mizand pe note emotive: "Viata ta este a ata. Fii alert. Exista lumina. Poate nu prea multa, dar invinge intunericul. Fii pe faza. Zeii iti ofera sanse. Profita de ele".

5. Cele mai bune idei se inspira din viata de zi cu zi
Unele dintre cele mai bune idei sunt preluate din cotidian. Luam exemplul IKEA care promite ca le va oferi tuturoro un somn mai bun. Asa ca a angajta sase muzicieni suedezi pentru a adapta cantece de leagan clasice. Melodiile au fost puse pe un album care s-a vandut pe iTunes avand o coperta care aducea cu un banner IKEA. Mai departe, fiecare melodie a fost asociata unui alt tip de pat. Cantecele au fost date la radio, dar si pe site, unde s-au oferit informatii suplimentare despre fiecare pat in parte.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016