Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Business blog-ul si social media: Cum sa te folosesti de unul cu ajutorul celuilalt
Tags: blog, business blog, promovare blog, retele de socializare
Ai un business blog? Foarte bine, inseamna ca urmaresti cadenta vremurilor si ca vrei mai mult de la afacerea ta. Dar ce te faci atunci cand blogul tau este accesat putin catre deloc? Incepi sa te intrebi daca mai merita efortul? Merita, insa dupa ce il dai pe "mana" retelelor de socializare.
Ai un business blog? Foarte bine, inseamna ca urmaresti cadenta vremurilor si ca vrei mai mult de la afacerea ta. Dar ce te faci atunci cand blogul tau este accesat putin catre deloc? Incepi sa te intrebi daca mai merita efortul? Merita, insa dupa ce il dai pe "mana" retelelor de socializare.
Sa-ti creezi propria audienta nu e lucru chiar facil si cu siguranta nu se intampla peste noapte. Noroc totusi ca exista social media, care te va ajuta sa-ti raspandesti articolele si, odata cu ele, brandul. Iata cum.
Creaza un profil relevant. Da, totul porneste de aici, de la crearea contului de business pe unul (sau mai multe) site-uri de soclializare. Indiferent ce ai alege, concepe o pagina distincta, personala, inedita chiar si asigura-te ca profilul acesteia este legat de continutul blogului pe care-l ai. Pune in evidenta punctele tari si explica prin intermediul profilului de ce esti avizat sa scrii despre industria sau domeniul respectiv de activitate.
Identifica utilizatori interesati de subiect. Nu astepta ca altii sa te gaseasca pe tine. Cauta-i tu pe ei! Unele platforme de socializare iti ofera posibilitatea de a cauta persoanele dupa anumite cuvinte cheie , asa incat foloseste-te de acele cuvinte care au legatura cu blogul tau pentru a-i idetifica pe cei interesati de un subiect sau altul. Odata identificati, trimite-le o cerere de prietenie insotita de un scurt mesaj in care te prezinti.
Desigur, poti cauta si grupuri deja formate ce au legatura cu tema blogului, insa alaturati-va celor mai relevante si mai active dintre acestea. Participa la conversatii si iesi in evidenta. Daca nu exista un astfel de grup, creaza chiar tu unul.
Fii activ si publica continut util. Una dintre cele mai bune metode de a avea succes pe retelele de socializare este sa fii activ. Simpla creare a unui profil nu este suficienta pentru a creste vizibilitatea afacerii si a traficului pe blog. Genereaza, intretine si alatura-te discutiilor oferind informatii de calitate si utile. Nu uita insa de o regula foarte importanta in marketing: nu mai mult de 20% din continutul pe care il diseminezi poate fi pura reclama. Desigur, vei include in cadrul conversatiilor link-ul catre propriul blog, dar nu in mod excesiv.
Foloseste-te de caracteristicile specifice fiecarui site. Orice platforma de socializare ofera posibilitatea de a crea un profil si conexiuni. Unele insa vin cu optiuni suplimentare care te pot ajuta sa-ti promovezi blogul.
In cazul Facebook, de exemplu, poti crea nu doar o pagina dedicata propriei afaceri, ci si una destintata blogului. Astfel, utilizatorii il vor putea gasi mai usor.
De asemenea, poti raspunde intrebarilor pe Linkedin, sa oferi ori sa sa soliciti recomandari.
Unele site-uri permit chiar conectarea profilelor de pe alte platforme de socializare, astfel incat cei interesati sa se poata conecta mai usor la profilul tau, indiferent ce site utilizezi.
Profita de optiunile automate. Anumite retele de socializate iti permit sa cuplezi automat continutul blogului la profilul existent. Altele in schimb permit afisarea automata a informatiilor pe care le publici in cadrul profilului, pe blogul propriu sau chiar pe alte site-uri de socializare.
Acest transfer de informatii de pe o platforma online pe alta este foarte util. Odata pentru ca astfel pari activ, apoi pentru ca ofera sansa unui numar mai mare de utilizatori sa interactioneze cu blogul, profilul tau de business si intregul lor continut.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.