Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa stii despre consultantul in Social Media al companiei tale

de Ana Tudor |
Tags: social media, interviu de angajare, negocierea salariului
Un consultant social media este foarte important pentru compania ta conline. Daca inca nu ai unul, inseamna ca ai nevoie de cinve care sa iti mareasca numarul clientilor, sa mareasca traficul de pe site-ul tau dar si sa iti creeze o reputatie si un nume pe care cei din jur sa nu il uite prea curand.
Un consultant social media este foarte important pentru compania ta conline. Daca inca nu ai unul, inseamna ca ai nevoie de cinve care sa iti mareasca numarul clientilor, sa mareasca traficul de pe site-ul tau dar si sa iti creeze o reputatie si un nume pe care cei din jur sa nu il uite prea curand.
Pentru a nu da gres atunci cand ii intervievezi pe posibilii angajati, iata 10 intrebari care nu ar trebui sa lipseasca din setul tau :
1. Care au fost avantajele de care ai beneficiat de pe urma propriilor conturi facute pe retelele de socializare?
2. Esti la curent cu piata pe care se afla compania mea?
3. Pot avea acces la numele celorlalti clienti cu care ai mai lucrat pana in momentul de fata?
4. Unde pot gasi detalii despre munca pe care ai despus-o atat in trecut, cat si in prezent?
5. In ce stadiu se afla relatiile tale cu persoanele influente din industria din care face parte compania mea?
6. Instrumentele pe care le folosesti pot masura si profitul pe care il facem in timpul campaniilor?
7. Care sunt ideile tale pentru o campanie social media in ceea ce priveste afacerea mea?
8. In ce ramura a social media esti specializat?
9. Cum ai face fata unei crize in domeniul social media?
10. Care este salariul pe care ti l-ai dori?
Persoana pe care o vei angaja trebuie sa indeplineasca toate cerintele de mai sus. Mai mult decat atat, trebuie sa fie genul de persoana pe care tu sa o agreezi, deoarece va trebui sa lucrati foarte mult timp impreuna. Trebuie sa te asiguri ca persoana pe care o vei angaja este experimentata si are un istoric destul de bun. Un alt lucru pe care il poti face este sa iei legatura cu fostii angajatori pentru a afla care au fost motivele pentru care colaborarea lor s-a incheiat.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
VIDEO: Sfaturi pentru o campanie eficienta de email marketing
5 trucuri care te vor ajuta sa faci prima vanzare online
Hartia igienica, noul suport pentru mesajele de pe Twitter
Afla cum poti sa iti transformi mica afacere intr-un brand
Ultimele articole
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci
Strategii eficiente pentru promovarea organica
Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza interactiunea cu brandurile si propagarea reclamelor