Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cea mai buna metoda de a promova produsele altora
Tags: promovare produse, blog, testare produs, credibilitate
Multi dintre cei prezenti in online sau in blogosfera vor dori, in momentul in care esti deja cunoscut, sa te roage sa le promovezi anumite produse. Desigur, s-ar putea sa fii incantat peste masura, sa te simti flatat si sa te bucure aprecierea si increderea pe care ti-o acorda cei din jurul tau. Inainte sa imbratisezi insa orice oferta care ti se prezinta, trebuie sa te asiguri ca ceea ce alegi sa promovezi nu o sa iti afecteze credibilitatea pe care ti-ai castigat-o cu multa munca si efort.
Multi dintre cei prezenti in online sau in blogosfera vor dori, in momentul in care esti deja cunoscut, sa te roage sa le promovezi anumite produse. Desigur, s-ar putea sa fii incantat peste masura, sa te simti flatat si sa te bucure aprecierea si increderea pe care ti-o acorda cei din jurul tau. Inainte sa imbratisezi insa orice oferta care ti se prezinta, trebuie sa te asiguri ca ceea ce alegi sa promovezi nu o sa iti afecteze credibilitatea pe care ti-ai castigat-o cu multa munca si efort.
1. Banii. Stiu cum suna, dar daca vei reusi sa vinzi prin blogul tau produsele altui blogger sau manager, bine-ar fi sa iti primesti si tu o parte din profit. Chiar si asa, nu asta ar trebui sa fie motivatia ta principala pentru ca marketingul inseamna relatii solide care nu au la baza banii, ci colaborarea intre cei care au ca pasiune mediul online.
2. Intalnirile reale. Am mai spus si inainte. O relatie de afaceri nu se poate dezvolta numai in online. Intalneste-te fata in fata cu persoana care te roaga sa ii promovezi un produs. Astfel, vei sti exact cu cine lucrezi si ai posibilitatea de a afla mult mai multe lucruri despre ceea ce ar trebui sa promovezi.
3. Nu-ti asuma niciun risc. Produsul s-ar putea sa functioneze in cazul tau sau nu. Asigura-te ca nu va da nimeni vina pe tine daca produsele sau serviciile respective nu se vor vinde. Asta pentru ca s-ar putea ca targetul tau sa nu corespunda produsului respectiv.
4. Fa o evaluare proprie. Daca vrei ca oamenii sa creada ceea ce spui, va trebui sa testezi chiar tu produsul. Odata convins, iti va fi mult mai usor sa ii convingi pe ceilalti ca merita sa il achizitioneze.
Spune-mi daca aceste sfaturi ti-au fost de folos. Dar nu inainte de a le pune cu adevarat in aplicare. Vei vedea ca te vor ajuta sa iti cresti credibilitatea in online. Nu uita, chiar daca utilizatorii nu te vad dincolo de monitor, sinceritatea este ceva care in online se simte mult mai usor decat in viata reala!
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.67
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.