Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce merita sa creezi un business blog?
Tags: blog, business blog, blog afaceri, companie
S-a nascut in urma cu mai bine de un deceniu sub forma unui jurnal online. Intre timp insa, a capatat un aer "office" si haine "business". Blogul s-a indepartat usor de scopul sau initial pentru a deveni un veritabil instrument de marketing. Si chiar daca nu este (inca) vital pentru companii, business blogul are suficiente atuuri pentru a fi luat in considerare.
S-a nascut in urma cu mai bine de un deceniu sub forma unui jurnal online. Intre timp insa, a capatat un aer "office" si haine "business". Blogul s-a indepartat usor de scopul sau initial pentru a deveni un veritabil instrument de marketing. Si chiar daca nu este (inca) vital pentru companii, business blogul are suficiente atuuri pentru a fi luat in considerare.
Iata cateva motive pentru care acesta conteaza:
Este un mod informal si facil de a mentine legatura cu proprii clienti. Ei pot afla mai multe despre companie, despre produsele sale, despre realizari si inovatii. Un business blog creaza posibilitatea apropierii de clienti, dar nu intr-un mod obisnuit, formal, ci dezinvolt, degajat. Un blog isi permite sa fie chiar amuzant, atribut care poate convinge si fideliza.
Este o modalitate simpla de a comunica regulat cu proprii angajati. Bill Gates spunea cam asa: "Cea mai valoroasa resursa din compania mea, coboara zilnic cu liftul". Si avea dreptate. Pentru a o face insa sa se simta valoroasa, aceasta resursa trebuie tratata ca atare. Blogul este un instrument de comunicare foarte apreciat, ce actioneaza in ambele sensuri. Angajatii sunt mereu informati in legatura cu activitatile companiei si pot la randul lor sa-si exprime opiniile, sugestiile. In plus, pot disemina continutul informational.
Este o adevarata portavoce a companiei. Blogul vorbeste vizitatorilor despre cultura companiei, suscinta interesul si intareste increderea clientilor, informeaza rapid consumatorii si angajatii asupra noilor produse si servicii, continutul unui blogul fiind mult mai usor de actualizat decat traditionala pagina web.
Este un instrument de recrutare, omodalitate de a atrage resursa umana. Potentialii angajati pot afla astfel mai multe despre cultura organizationala, despre politicile interne, maniera de a interactiona cu lumea, de exigentele si procedurile de recrutare a personalului.
Este un mijloc de a consolida imaginea companiei si de a genera trafic. Articolele postate pe blog constituie o modalitate excelenta de a impartasi din experienta companiei, conferindu-i expertiza in domeniul sau de activitate. Odata partajate, articolele aduc trafic site-ului si, odata cu el, clienti.
Este o alternativa low-cost de fi prezent pe net. Atunci cand resursele financiare nu suporta cheltuieli de realizare si intretinere a unui site propriu, blogul este modalitatea ieftina si eficienta de a aduce compania in lumea online.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.