Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

E-A-T te poate proteja de schimbarile Google. Iata ce trebuie sa faci

Tags: e-a-t, seo, google, cautare

Incepand cu august 2018 organizatiile care administrau site-uri si expertii SEO au inteles ca trebuie sa respecte standardele de calitate introduse de Google inca din 2015 si care sunt cunoscute sub acronimul E-A-T.
E-A-T vine de la: Expertise, Authoritaveness, Trustworthiness. In august 2018 acest cumul de factori a fost folosit pentru prima data intr-un update major al algoritmului de cautare Google. Practic, site-urile care respectau E-A-T au cunoscut o crestere a traficului, iar cele care mizau pe faptul ca americanii nu vor misca nimic in privinta schimbarii rankingului pe criterii de calitate a informatiilor transmise au avut de pierdut. 

Daca si site-ul tau a avut de suferit in urma ultimului update Google din martie 2019, iata ce poti face pentru a te alinia cu cerintele E-A-T. Doar asa te poti proteja de o scadere dramatica a traficului la urmatoare actulizare a motorului de cautare.

1. Un scurt bio al autorului
Google apreciaza existenta unui byline din care se poate recunoaste autorul unui articol. Chiar si Facebook face asta. Motorul de cautare se axeaza, insa, mai mult pe site-urile care prezinta sfaturi de frumusete, viata, sanatate si/sau tratamente. E important ca sursa articolului sa fie cunoscuta, iar persoana sa fie reala pentru fi indexat cat mai usor si pentru a ajunge cat mai sus. 

2. Fii atent la fiecare articol publicat
Daca, spre exemplu, obisnuiai sa publici 25 de articole pe zi si unele din ele erau aproape identice cu altele de pe alte site-uri, ar fi bine sa reduci numarul lor dar sa le faci complet originale. Cu cat informatia este mai clara, mai precisa si articolul contine si H2-uri, cu atat Google te va percepe mult mai repede. 

3. Investeste in brand
Realizeaza o pagina separata care sa fie disponibila in homepage sau in meniul principal prin care te prezinti si iti arati misiunea.

4. HTTPS
Credem ca e evident faptul ca trecerea la HTTPS este necesara acum mai mult ca oricand. Siguranta comunicarii datelor devine un lucru cerut si dorit chiar si de catre cei care navigheaza pe Internet doar in scopuri informative, nu neaparat si comerciale. In plus, E-A-T va cunoaste o schimbare in bine.

5. Social media
Profilul oficial de social media cantareste destul de mult in ranking-ul Google si poate ajuta la imbunatatire scorului E-A-T per total.

Concluzionand, SEO ramane o zona putin predictibila. Lucrul cel mai bun si de folos pe care il putem face este sa incercam sa respectam cu strictete E-A-T si sa furnizam doar informatii de calitate si cuprinzatoare. 
 
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016