Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Hot Spots continua. Unde dam cele mai multe click-uri: optimizare site
Tags: hot spots, pagina web, casuta abonare, banner site
Va promiteam ieri ca astazi vom discuta despre alte doua caracteristici ale zonelor pe care le regasim pe o pagina web. Dupa cum stim deja, orice astfel de zona are un rol al ei destul de bine inscris intre niste parametri pe care ii putem insa modifica intr-o anumita masura.
Va promiteam ieri ca astazi vom discuta despre alte doua caracteristici ale zonelor pe care le regasim pe o pagina web. Dupa cum stim deja, orice astfel de zona are un rol al ei destul de bine inscris intre niste parametri pe care ii putem insa modifica intr-o anumita masura.
Daca ieri am discutat despre cel mai fierbinte loc de pe un site, valabil pentru orice pagina, indiferent de specific, astazi continuam cu celelalte doua puncte: zona din dreapta sus si sfarsitul articolului.
Exista mai multe puncte de vedere pe care le putem aborda in aceste doua situatii, insa va voi prezenta aceste regiuni care sunt considerate "hot spot" prin prisma obisnuintei utilizatorului de a naviga pe un site.
Prima zona de foc
In primul rand, zona din dreapta sus se afla, de obicei, pe acelasi rand cu titlul primului articol. Deoarece tendinta este de a petrece mult timp in aceasta sectiune, atentia utilizatorului va fi captata in mod automat asa ca este bine ca in acest punct sa avem elemente importante pentru pagina noastra: casuta de abonare, oferta zilei, un e-book gratuit etc. (in functie de obiectivele noastre).
Cum profitam?
Parerile sunt destul de impartite cand vine vorba de cat de productiva este aceasta zona atunci cand adaugam un banner sau un orice alt tip de anunt. Motivul? Ne-am obisnuit atat de mult sa gasim astfel de bannere pe site-uri incat rareori le mai dam atentie. Tocmai de aceea, site-urile care obisnuiesc sa foloseasca astfel de metode de vanzare sau promovare trebuie sa le inlocuiasca frecvent si sa se indeparteze destul de mult de designul anterior.
In schimb, elementele care au legatura cu articolele reusesc sa capteze interesul mult mai bine. Tocmai de aceea, un e-book gratuit si o casuta simpla de abonare dedesubt pot face o echipa pe cinste.
Ce facem cu sfarsitul articolului?
Sfarsitul articolului este cealalta zona de interes. Se considera ca daca cineva a citit articolul pana la sfarsit, este suficient de interesat incat sa mai vrea sa citeasca si altceva pe pagina ta. Si aici este momentul in care trebuie sa ii arunci un carlig si sa il "ajuti" sa mai petreaca putin timp pe site.
Cum profitam?
In functie de obiectivele pe care le ai in vedere (poate doresti sa promovezi un produs sau un site afiliat), poti face o trimitere la sfarsitul articolului, aceasta fiind una in context si cat se poate de pertinenta. Daca le-a placut articolul, cel mai probabil o sa le placa si produsul respectiv sau vor avea incredere in recomandarea ta.
Nu arunc (neaparat) un carlig, dar tare mi-ar placea sa stiu despre ce altceva ati dori sa cititi din domeniul marketingului online.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.