Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marimea conteaza si mai mic este mai bine
Tags: marketing, blog marketing, blogging, potential, marimea conteaza
Multe companii mici sunt frustrate ca bloggul lor are cititori putini. Te chinuiesti sa scrii continut proaspat, inovator si nu ai decat 100 de deschideri. Ce rost mai are atunci?
Multe companii mici sunt frustrate ca bloggul lor are cititori putini. Te chinuiesti sa scrii continut proaspat, inovator si nu ai decat 100 de deschideri. Ce rost mai are atunci?
In primul rand, respecta-ti cei 100 de cititori. Ca afacere locala, nu trebuie sa devii cel mai mare si cel mai citit blog de pe internet. Trebuie sa te conectezi cu audienta TA si cu oamenii care iti pot deveni clienti. Daca oferi servicii de croitorie si te poti conecta cu 100 de persoane din zona ta, acesta este un numar foarte consistent. Exista multe beneficii ale caracteristicii de bloggingului pentru vaste audiente.
Intimitate.
O audienta restransa iti permite sa cunosti persoanele din comunitatea ta. Daca poti vedea mai clar ce isi doresc fanii tai, poti pune bazele unor relatii solide. Daca ai pe cineva care iti comenteaza regulat la postari, fa tot posibilul sa te conectezi si personal. Poate il vei transforma pe respectivul in client.
Implicare.
De multe ori, potentialii se tem sa comenteze sau sa se implice in spatii foarte cautate, de teama ca vocea nu le va fi auzita. Daca, in schimb, dau peste o comunitate mai mica, nu se mai simt anonimi si prind curaj.
Semnal mai bun.
Daca ai o audienta mai mica, asta iti permite sa targetezi nevoile ei exacte. Nu are niciun rost sa multumesti o multime de oameni care nu au nici in clin, nici in maneca cu afacerea ta. Trebuie sa te gandesti doar la cei care devin clienti. Poate scriind continut care le raspunde intrebarilor, poate vorbesti despre noile tendinte pe care vrei sa le implementezi si tu. Este mai usor sa-ti cunosti comunitatea cand ea este formata din zeci de persoane, decat daca aceasta ar fi compusa din mii de oameni. Cu cat ii stii mai bine, cu atat continutul tau va fi mai relevant.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.