Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Optimizarea site-ului: Elemente care fac diferenta
Tags: optimizare site, web design, testimoniale, atragerea clientilor
Designul unui website este extrem de important, acesta poate determina succesul sau esecul brandului pe care il promoveaza. Vizitatorii trebuie sa poata naviga cu usurinta pe site, sa gaseasca rapid informatiile dorite si sa afle detalii importante legate de companie.
Designul unui website este extrem de important, acesta poate determina succesul sau esecul brandului pe care il promoveaza. Vizitatorii trebuie sa poata naviga cu usurinta pe site, sa gaseasca rapid informatiile dorite si sa afle detalii importante legate de companie.
1. Pagina cu informatii legate de companie
Aceasta este un element crucial al website-ului deoarece le comunica potentialilor clienti cine sunteti, care este viziunea companiei, dar si cum ii poate ajuta compania sau brandul in mod personal. Prin intermediul acestei pagini puteti crea legaturi reale cu clientii existenti si cei potentiali, astfel incat se recomanda sa adaugati si fotografii sau detalii personale. Acestea vor atrage clientii, facandu-i sa se simta mai aproape de dvs. si permitandu-le sa aiba mai multe incredere si sa isi doreasca sa colaboreze cu compania.
2. Informatiile de contact
Nu trebuie sa uitati niciodata sa includeti informatii de contact. De asemenea, acestea trebuie gasite cu usurinta de vizitatorii website-ului. Adaugati atat adresa de email la care puteti fi contactat, cat si numarul de telefon si adresa postala. Oferiti-le clientilor cat mai multe posibilitati, astfel ii veti fideliza pe termen lung.
3. Testimonialele
Nu uitati sa includeti o pagina de testimoniale. Daca doriti sa va convingeti potentialii clienti sa va achizioneze produsele sau serviciile, atunci o astfel de pagina va va ajuta enorm. Solicitati-le clientilor multumiti sa impartaseasca experientele pozitive legate de companie. Aceste testimoniale le inspira potentialilor clienti incredere in produsele si serviciile oferite de compania dvs. Povestile de succes sunt o cale sigura spre atragerea de noi clienti.
4. Optiunile de abonare la newsletter si butoanele social media
Daca obisuiti sa postati continut nou in mod frecvent pe website, este important sa le oferiti vizitatorilor optiuni de abonare la newsletter. Astfel veti putea sa aflati ce preferinte au vizitatorii si sa va adaptati continutul in consecinta. De asemenea, nu uitati sa integrati butoane catre conturile social media: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, pentru a le permite clientilor sa interactioneze direct cu compania.
5. Casuta de cautare
Functia de cautare pe site este esentiala, in special daca website-ul dvs. contine o cantitate foarte mare de informatii. Astfel, vizitatorii vor putea gasi cu usurinta informatiile dorite. Daca nu le permiteti clientilor sa gaseasca rapid informatii, atunci cu siguranta ca acestia vor apela la alte companii care au implementat o functie de cautare in cadrul website-ului.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.