Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 lucruri pe care le au in comun toti clientii buni
Tags: marketing, lista de control, clienti buni, bani
Ar parea evident, dar un client bun poate avea mai multe calitati decat lasa sa se vada la prima vedere. Iata zece dintre ele care, combinate, dau clientul perfect.
Ar parea evident, dar un client bun poate avea mai multe calitati decat lasa sa se vada la prima vedere. Iata zece dintre ele care, combinate, dau clientul perfect.
1. Incredere – cel mai bun lucru pe care ti-l pot oferi clientii este increderea lor. In schimb, tu trebuie sa fii cinstit si sa le acorzi si tu incredere. Ei te platesc fara sa comenteze, tu nu le incarci facturile.
2. Intelegere – un semn sigur ca o relatie comerciala merge bine este atunci cand problemele se rezolva pe cale amiabila. Intelegerea este semnul unei relatii de durata, fara conflicte.
3. Potential – o afacere care se dezvolta iti poate oferi si alte satisfactii. Veti creste impreuna.
4. Statut – daca vei lucra cu cei mai buni, vei fi considerat cel mai bun. Si reversul medaliei este valabil.
5. Prieteni – afacerile bine popularizate te vor face cunoscut. Evident, vei pastra distanta fata de concurenta directa, dar vei cunoaste si prieteni.
6. O adresa buna – adesea, cei mai buni clienti iti vor fi cei care stau in cartierul tau.
7. Viziune – stiind incotro se indreapta, clientii stabilesc rolul pe care il vei juca in viitorul lor. Puteti lucra impreuna pentru a a pune in practica idei noi. poti castiga contracte pe termen lung.
8. Defecte – daca vezi defectele clientilor, inseamna ca-i cunosti foarte bine. Daca poti sa le remediezi fara sa ti se ceara asta, inseamna ca esti indispensabila.
9. Distractie – Platon spunea ca poti invata mai multe dintr-o ora de joc, decat dintr-un an de conversatie. Distreaza-te cu clientii tai. Joaca la victorie!
10. Banii – poate ca nu ti-ai dat seama, dar unele firme interesante sunt lideri de piata, desi se bazeaza pe te miri ce. Indiferent cat de bine ar merge o afacere, te poate ajuta numai daca este in intregime finantata.
Sursa: Cartea intreprinzatorului, Liste de control
Sursa: Cartea intreprinzatorului, Liste de control
Autor: Marketingportal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.