Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 principii de baza in vanzari
Tags: strategie de vanzari, succesul afacerii, afacere, atitudine, vanzari, clienti, competitie
Succesul afacerii tale este determinat de atitudinea pe care o afisezi. Fie ca te afli la inceput de drum, fie ca ai deja o bogata experienta in spate, nu uita sa integrezi urmatoarele elemente in strategia ta de vanzari.
Succesul afacerii tale este determinat de atitudinea pe care o afisezi. Fie ca te afli la inceput de drum, fie ca ai deja o bogata experienta in spate, nu uita sa integrezi urmatoarele elemente in strategia ta de vanzari.
- construirea si extinderea bazei de clienti
- demonstrarea eficacitatii serviciilor si produselor oferite
Dupa perioada de inceput, principalele obiective ale afacerii trebuie sa fie urmatoarele:
- construirea si aprofundarea relatiilor cu clientii existenti
- promovarea si incurajarea extinderii liniei de produse si servicii.
Cand afacerea se afla la maturitate, principalele obiective sunt:
- extinderea si integrarea serviciilor si ofertelor companiilor terte
- atacarea si eliminarea concurentei si a competitori potentiali
Iata cateva reguli de baza pentru succesul oricarei afaceri:
1. Gaseste-ti piata tinta si concentreaza-te asupra acesteia
Nu poti fi pe placul tuturor. Gaseste-ti nisa si concentreaza-te asupra acesteia. Nu incerca sa vinzi orice, oricui.
2. Fii cat mai rapid
Timpul este extrem de pretios in afaceri. Atunci cand clientul se asteapta sa primeasca produsul miercuri, asigura-te ca il primeste inca de marti seara.
3. Fii diferit
Cand competitorii fac ceva, nu face si tu acelasi lucru. Diferentiaza-te de competitie deoarece exista deja atatea produse si servicii identice pe piata.
4. Spune „Multumesc”
Multumeste-le intotdeauna clientilor si angajatilor, in semn de apreciere.
5. Fii consecvent
Asigura-te ca ramai consecvent. Ofera-le clientilor aceleasi experiente de nota 10 si aceleasi produse si servicii de inalta calitate.
6. Zambeste
Oamenii nu vor cumpara de la tine daca nu te plac. Zambeste-le clientilor cat mai des. Atitudinea conteaza mai mult decat preturile reduse, calitatea produselor sau garantiile oferite.
7. Fii optimist
Tu trebuie sa vezi intotdeauna partea plina a paharului. Atitudinea ta pozitiva trebuie sa ii influenteze pe toti cei din jurul tau.
8. Paraseste-ti zona de confort
Nu accepta niciodata ideea ca lucrurile se fac doar intr-un anumit fel. Fii deschis la minte si exploreaza noi posibilitati.
9. Nu vinde cu forta
Nu incerca sa vinzi clientului produse sau servicii de care nu are nevoie sau pe care acesta nu le vrea. Incearca sa ii rezolvi problemele si sa ii satisfaci nevoile.
10. Construieste o echipa puternica
Nu angaja oameni doar pentru a ocupa pozitiile vacante. Angajeaza oameni cu adevarat pasionati de ceea ce fac si care sa fie dispusi sa contribuie la cresterea afacerii.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.36
din 5
- 14 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.