Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 trucuri pentru un management eficient al timpului
Tags: managementul timpului, administrarea timpului, timp de lucru, eficienta, sarcini
Vrei sa iti organizezi intr-un mod mai eficient timpul? Simti ca ai putea realiza mai multe in timpul alocat? Iti prezentam in continuare cateva sfaturi utile pentru managementul eficient al timpului.
Vrei sa iti organizezi intr-un mod mai eficient timpul? Simti ca ai putea realiza mai multe in timpul alocat? Iti prezentam in continuare cateva sfaturi utile pentru managementul eficient al timpului.
Este intotdeauna o idee buna sa incepi cu sarcinile mai dificile dimineata, atunci cand esti mai plin de energie si te poti concentra cu usurinta. Dupa ce ai terminat, te poti concentra asupra sarcinilor mai putin importante si eviti stresul.
2. Fa pauze dese
Nu ne putem concentra la intensitate maxima pentru perioade lungi de timp. Pauzele scurte sunt esentiale. Ofera-ti o pauza bine meritata dupa fiecare 50 – 60 de minute lucrate.
3. Fii egoist
Dupa ce ti-ai prioritizat lista sarcinilor zilnice, nu trebuie sa permiti ca solicitarile altora sa te perturbe. Dupa ce ai terminat sarcinile tale, ii poti ajuta cu drag pe ceilalti. Insa munca ta trebuie sa fie intotdeauna pe primul loc.
4. Stabileste termene limita
Atunci cand soliciti ceva cuiva, solicita si o data si o ora estimativa la care sa primesti rapsunsul dorit. Lucrurile se realizeaza mai rapid atunci cand exista un termen limita.
5. Organizeaza-te
Avand in vedere numarul mare de email-uri primite zilnic, este important sa ai un sistem bine pus la punct. Dupa ce citesti un mail primit, hotaraste pe loc ce vei face cu informatia respectiva. Acelasi lucru este valabil si in cazul altor interactiuni.
6. Grupeaza sarcinile similare
Organizeaza-ti sarcinile saptamanale pe categorii. De exemplu, lunea si miercurea iti poti stabili intalniri cu clientii, iar zilele de marti si joi sa ti le rezervi pentru scrierea de email-uri, prezentari si strategii. Este important sa stabilesti din timp programul saptamanal pentru a te concentra asupra sarcinilor importante.
7. Alege comunicarea fata in fata
In loc sa dezbati la nesfarsit o problema prin intermediul email-urilor, du-te la persoana respectiva si vorbeste cu ea in mod direct. Vei economisi timp si energie si vei evita multe greseli inutile.
8. Monitorizeaza-ti activitatea
Analizeaza-ti activitatea zilnica pe parcursul unei saptamani intregi pentru a descoperi activitatile care iti mananca din timp. Vei descoperi ca iti poti reorganiza timpul intr-un mod mai eficient.
9. Incetineste ritmul
Uneori incercam sa facem prea multe lucruri in acelasi timp iar rezultatul este dezastruos. Concentreaza-te asupra unei singure sarcini pentru a o indeplini cu succes, apoi treci la urmatoarea.
10. Inveseleste-te
Nu lua totul prea in serios si mai destinde-te din cand in cand. Nu trebuie sa lucrezi in conditii de tensiune si stres pentru a avea succes. Munceste, dar nu uita sa mai razi uneori, chiar si atunci cand totul pare a merge pe dos.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.