Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 elemente-cheie in relatia cu clientii. Functioneaza!

Tags: management si marketing, relatia cu clientul, brand, clienti

Relatia de incredere pe care o construim intre client si brand depinde de mai multi factori, insa cinci aspecte determina succesul sau, dimpotriva, esecul acestei interactiuni pe termen lung.

Asa se face ca dincolo de procesul de achizitie, trebuie sa mai fim atentie la o serie de elemente care determina modul in care se consolideaza, de-a lungul timpului, relatia client-brand. /


1. Ofera calitate.

Daca cineva se ocupa de imaginea companiei tale si nu are grija sa fie atinse anumite standarde de calitate, inseamna ca ii scapa din vedere un lucru esential. Calitatea produsului trebuie sa raspunda unor asteptari pe care clientul si le formeaza in urma promisiunii pe care i-o oferi chiar tu, in calitate de companie.

2. Intelege cum gandeste clientul.

Printr-un proces care implica nevoie, obiectiv si dorinta, clientul alege sa cumpere sau nu un produs. Atunci cand intelegi modul in care acesta ajunge la decizia finala, vei reusi sa raspunzi eficient deciziilor minore care il fac in final sa incheie tranzactia.

3. Fii sincer in relatia cu clientii.

Clientul simte atunci cand nu ne concentram atentia in directia lui si cand il tratam ca pe un simplu client. Am vazut afaceri care au inflorit fiindca au construit relatii de prietenie inca de la primii clienti. Nu o sa poti fi prieten cu 10.000 de oameni, dar o sa stii ajungi acolo daca nu uiti ca in fata ta nu sta un client sau o cifra de afaceri, ci un om care crede in ceea ce ai realizat tu.

4. Ofera mai mult decat asteapta clientul de la tine.

Stii cat de mult te bucuri atunci cand, pe langa cartea comandata, primesti si un cadou-surpriza? O sa vrei sa mai comanzi doar pentru acel plus de valoare pe care compania a ales sa-l adauge comenzii tale. Si functioneaza de minune, in orice situatie.

5. Inoveaza.

Inoveaza si reinventeaza-te. Cei care rezista cel mai mult in domeniu sunt cei care raman conectati la ce se intampla in jurul lor, stiu sa isi pastreze esenta si sa se adapteze in acelasi timp, in functie de felul in care se schimba imprejurarile. La fel de bine functioneaza si metoda prin care stim sa fim cu un pas inainte, cu conditia sa avem abilitatea de a da tonul intr-un domeniu si de a crea directii.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016