Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 obiceiuri ale oamenilor de succes in prima ora a zilei de munca

Tags: obiceiuri productive, obiceiuri antreprenori, obiceiuri matinale, prima ora de munca

Prima ora a zilei de munca este cea mai importanta pentru pentru oamenii de afaceri, deoarece de ea depinde nivelul de productivitate, dar si starea de spirit pentru intreaga zi.
Oamenii de succes au inteles cat este de important sa controleze obiceiurile si ritualurile de dimineata si sa stie cum sa foloseasca acel timp cat mai productiv si mai util posibil.

Cei mai productivi dintre manageri reusesc sa se concentreze cel mai bine in prima ora de munca si sa stabileasca cele mai multe obiective pentru restul zilei, fiecare dintre ei cu propriile metode de a prioritiza lucrurile importante. Asta pentru ca este important ca ei sa inteleaga ca multe lucruri pot suferi asteptare, iar altele nu.

Iata cateva dintre obiceiurile managerilor de succes in prima ora a zilei de munca:

1. Reflecteaza

Expertii in analiza comportamentului uman sustin ca este important sa iti pastrezi cateva momente dimineata doar pentru tine, in care sa reflectezi si sa analizezi ceea ce ai facut in ziua anterioara si sa iti planuiesti obiectivele si proiectele viitoare.

2. Planifica

Managerii de succes isi fac de asemenea timp la inceputul zilei de munca pentru a planifica in detaliu evolutia lor pe scara sociala si nivelul la care au ajuns in cariera. De asemenea, isi planifica strategia pe viitor, care le-ar putea aduce o promovare sau i-ar putea ajuta sa treaca la un nivel superior.

3. Isi actualizeaza agenda

Fara sa ai un plan exact, nu ai cum sa iti petreci timpul productiv, insa este indicat ca programul pe care il ai sa fie flexibil, in cazul in care intervine ceva urgent, sa nu fi nevoit sa lasi balta sarcini importante, care nu sufera amanare. Prioriteaza eficient sarcinile de munca in fiecare zi si tine cont ca de cele mai multe ori socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa, asa ca pastreaza-ti macar 30 de minute in plus, in afara programului stabilit, pentru a fi sigur ca te incadrezi eficient si iti finalizezi cu succes toate sarcinile.

4. Nu intra in conflicte

Timpul oamenilor de afaceri este mult prea pretios pentru a-l pierde certandu-se cu cei din jur, iar de cele mai multe ori, desi sunt siguri pe ei, ii lasa pe ceilalti sa creada ca au dreptate, doar pentru a evita un conflict. In plus, pentru manageri este important sa aiba relatii bune cu cat mai multe persoane si sa evite conflictele de orice tip, deoarece consecintele ar putea fi daunatoare afacerii lor.

5. Sunt apropiati de echipa cu care lucreaza

Nu conteaza ca angajatii tai te vad ca pe un sef autoritar sau ca pe un apropiat al lor. Incearca sa faci din momentele matinale un obicei pentru a-i saluta pe acestia cand ajung la birou, sa iesi cu ei in pauza de cafea si sa ii intrebi daca au nevoie de ajutor in sarcinile de munca. Cei mai buni manageri, care ating succesul rapid, sunt cei care au o echipa valoroasa, unita, productiva si creativa in spate. Asadar, succesul tau poate depinde de capacitatea de a socializa cu angajatii tai.

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016