Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
7 sfaturi pentru imbunatatirea strategiei de vanzari
Tags: strategie de vanzari, consumatori, piata tinta, retea profesionala, vanzare produse si servicii
Pentru a-ti putea vinde cu succes produsele si serviciile, trebuie sa te adresezi oamenilor potriviti. In continuare iti prezentam sapte sfaturi eficiente pentru cresterea vanzarilor.
Pentru a-ti putea vinde cu succes produsele si serviciile, trebuie sa te adresezi oamenilor potriviti. In continuare iti prezentam sapte sfaturi eficiente pentru cresterea vanzarilor.
Este foarte important sa identifici persoanele si companiile care vor fi cele mai dispuse sa iti achizitioneze produsele si serviciile. Realizarea unei astfel de liste iti permite sa economisesti mult timp pretios, fara a mai alerga dupa consumatori care nu iti vor cumpara produsele. Urmeaza un plan prestabilit.
2. Realizeaza un plan
Acorda-ti timp pentru a iti cunoaste cu adevarat consumatorii tinta si a intelege ce anume sta in spatele deciziilor lor de cumparare. Este important sa le poti anticipa nevoile si sa realizezi un plan prin care sa le raspunzi acestor nevoi si sa le inlaturi ingrijorarile.
3. Creeaza-ti o retea profesionala
Dupa ce ai identificat consumatorii tinta si ai inteles ce anume ii motiveaza, trebuie sa te apropii mai mult de acestia. Pentru inceput, poti verifica pe LinkedIn daca aveti cunostinte comune prin intermediul carora sa interactionati mai usor. Afla unde poti intalni potentialii clienti, la ce evenimente participa, etc. Trebuie sa discuti cu acestia fata in fata pentru a-ti creste sansele de a incheia vanzarea.
4. Apeleaza telefonic consumatorii tinta
Conversatiile fata in fata sunt mai eficiente decat cele telefonice, iar conversatiile telefonice sunt mai eficiente decat comunicarea prin email. Este mult mai usor sa transmiti mesajul dorit si sa atragi atentia consumatorului pe cale orala, de cat pe cale scrisa.
5. Asculta cu atentie
Epictetus a spus „Avem doua urechi si o singura gura pentru a asculta de doua ori mai mult decat vorbim”. Cea mai des intalnita greseala este sa vorbim fara a asculta. Toti oamenii apreciaza sa fie ascultati si doar daca iti asculti cu atentie interlocutorul poti afla nevoile acestuia. Evita raspunsurile negative, care indica incertitudinea: „Nu sunt sigur”, „Trebuie sa ma mai gandesc”. Incearca sa gasesti un raspuns mai pozitiv.
6. Nu te teme
Nu te teme sa adresezi intrebari consumatorului, in cazul unui raspuns negativ din partea acestuia. Doar asa vei afla ce anume nu ii convine. Uneori vei fi de-a dreptul surprins de raspunsul oferit si vei putea astfel sa ii elimini indoielile inainte ca acesta sa respinga definitiv produsul sau serviciul. Nu te teme sa inchei o vanzare. Consumatorul trebuie sa stie ce iti doresti, sau conversatia poate deveni confuza. Fii direct daca simti ca interlocutorul este receptiv la mesaj. Astfel, consumatorul va intelege ce anume trebuie sa faca si va raspunde fie pozitiv, fie negativ.
7. Continua comunicarea
Dupa realizarea vanzarii, este important sa mentii legatura cu respectivii consumatori. Fii atent la detalii si arata-le ca iti pasa cu adevarat. Continua comunicarea cu clientii pentru a-i fideliza.
Sursa: Mashable
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.86
din 5
- 7 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.