Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 trucuri pentru a-ti depasi fricile in vanzari

Tags: vanzari, depasire frici, incredere, clienti

Te confrunti cu tot felul de frici si temeri cand trebuie sa vinzi produse si servicii? Te temi de reactia clientilor potentiali sau nu consideri ca esti suficient de "calificat" uneori? Urmatoarele sapte sfaturi te vor ajuta sa iti depasesti aceste frici si sa devii mai increzator in fortele proprii.
1. Descopera care este sursa fricilor tale
Mai intai de toate, trebuie sa stii de ce anume te temi. In vanzari, de cele mai multe ori, ne temem ca nu vom fi placuti de ceilalti, ca produsele sau serviciile pe care incercam sa le vindem nu se vor ridica la masura asteptarilor, ca vom fi respinsi, si asa mai departe. Este important sa descoperi care este adevarata sursa a fricilor tale pentru a reusi sa le depasesti.
 
2. Actioneaza in vederea depasirii fricilor
Poate ca va fi nevoie sa iti imbunatatesti produsele sau serviciile, folosind feedback-ul primit din partea clientilor. Sau poate ca va trebui sa gasesti alte modalitati de vanzare a produselor, care sa iti para mai naturale. Este foarte important sa iti revii cu usurinta in urma unei respingeri si sa nu iei lucrurile personal.
 
3. Fii entuziasmat
Atunci cand esti cu adevarat pasionat si entuziasmat, fricile dispar ca prin minune. Realizeaza o lista cu cele mai importante rezultate pozitive obtinute pana in prezent. Gandeste-te la toti clientii care au fost multumiti. Astfel, iti increderea in fortele proprii va creste considerabil.
 
4. Schimba-ti perspectiva
In loc sa consideri ca incerci sa convingi oamenii sa-ti cumpere produsele, priveste acest proces ca pe o „impartasire de informatii”. Inspira-ti clientii, demonstrandu-le care sunt beneficiile produselor sau serviciilor tale si impartasindu-le putin din pasiunea ta.
 
5. Noteaza-ti rezultatele pozitive
Tine un jurnal in care sa iti notezi numele clientilor „castigati” si toate realizarile din ziua respectiva. Astfel, te vei putea concentra asupra lucrurilor pe care le faci bine.
 
6. Distreaza-te
Priveste fiecare oportunitate de vanzare ca pe o ocazie de a te simti bine si de a comunica si altora putin din pasiunea si cunostintele tale.
 
7. Detaseaza-te de rezultat
De multe ori, devenim atat de preocupati de rezultatul final si de faptul ca „trebuie” sa vindem, incat uitam sa ne bucuram de experintele traite. In loc sa iti pui toate sperantele in rezultatul final, concentreaza-te sa oferi o prezentare plina de entuziasm si pasiune clientului.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016