Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Bagajul de mana al vanzarilor de succes
Tags: vanzari, lege, client, competitie
Legea entuziasmului spune ca vanzarea se face atunci cand clientul este prins in punctul de entuziasm maxim, in momentul in care oferta satisface complet nevoia. Tocmai de aceea trebuie sa fiti pe faza pentru a oferi calitatea si experienta necesare clientului, cand are loc epifania.
Legea entuziasmului spune ca vanzarea se face atunci cand clientul este prins in punctul de entuziasm maxim, in momentul in care oferta satisface complet nevoia. Tocmai de aceea trebuie sa fiti pe faza pentru a oferi calitatea si experienta necesare clientului, cand are loc epifania.
Miscarea catre client trebuie sa fie una decisa si rapisa. Daca ramaneti pe loc, scade entuziasmul.
Competitorii destepti fura din entuziasm, cei slabi ajuta la cresterea entuziasmului vizavi de produsele/ serviciile voastre.
Aratati-i clientului ca va ganditi la el si tratati fiecare vanzare ca si cum ar fi ultima!
Este aceasta cariera dorita sau incercati sa vedeti daca vi se potriveste? Numai profesionistii pot sa se foloseasca de legea entuziasmului asa cum trebuie.
Cumparti-le clientilor ceva, o carte, de exemplu. Este un cadou frumos, ieftin si-i va face sa se simta importanti.
Rugati-va clientii sa apara in newsletter. Luati-le un interviu.
Organizati la sediu o minipetrecere si invitati-va clientii sa participe. Toata lumea e ocupata, dar e relaxant sa stai o ora departe de birou, pentru a-ti elibera mintea.
In loc sa trimiteti o propunere pe care sperati sa o citeasca, organizati o lecturare a acesteia impreuna. La intalnire pot participa reprezentantii departamentelor mentionate in propunere.
Ce nu trebuie sa faceti
1. Sa asteptati prea mult inainte de a-i da un raspuns clientului care poate ajunge direct in bratele competitiei.
2) Sa incercati sa-l faceti pe client sa se adapteze modului in care faceti vanzarile, si nu invers. De exemplu, clientul poate fi gata sa cumpere si cere un pret, dar procesul de vanzare (voi, adica) cere sa existe o propunere scrisa.
3) Sa-i enervati pe clienti, incercand, de exemplu, sa vindeti prea mult odata, in loc sa va multumiti cu mai putin. Sau nedandu-le informatii clientilor. Sau..., intelegeti despre ce e vorba.
4) Sa vorbiti mult si intortocheat. Sau prea afabil (a se citi plictisitor): "Ati reusit sa cititi propunerea?". Alegeti o abordare diferita, treceti direct la subiect si aratati ca aveti numai intentii bune.
5) Sa aduceti obiectii care sa scada entuziasmul. De exemplu, in timpul unei vanzari, clientii nu au nevoie sa auda "Majoritatea clientilor semneaza imediat termenii si conditiile de utilizare" (Majoritatea? Ce fac ceilalti?).
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.