Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Castiga increderea clientilor in 7 pasi
Tags: clienti, castigarea increderii, integritate, profesionalism, agenti de vanzari, comunicare eficienta
Clientii nu cumpara produse de la persoane in care nu au incredere. De aceea este atat de important sa pui bazele unei relatii bazate pe incredere inca de la inceput.
Clientii nu cumpara produse de la persoane in care nu au incredere. De aceea este atat de important sa pui bazele unei relatii bazate pe incredere inca de la inceput.
1. Fii tu insuti
Clientii vor fugi cat vad cu ochii daca se simt manipulati sau mintiti. In loc sa pari exact genul de persoana de care oamenii se feresc, adreseaza-te clientilor asa cum ai face-o unui prieten sau coleg.
2. Fii consecvent
Un client va capata incredere in tine doar daca ii demonstrezi ca ai un comportament consecvent si previzibil. Doar atunci este dispus sa iti ofere increderea lui.
3. Fii curios si deschis la nou
Clientii sunt atrasi de cei care se arata cu adevarat interesati de persoana lor. In construirea unei relatii bazate pe incredere, este important sa adresezi intrebari si sa iti arati curiozitatea si fascinatia fata de clienti.
4. Fii deschis la minte
Nu incerca sa convingi din rasputeri clientul sa iti cumpere produsul deoarece acesta va simti ca nu esti deschis la minte si va opune rezistenta. Ia in considerare parerile clientului si nu incerca sa vinzi clientilor produse de care acestia nu au nevoie.
5. Comunica eficient
Asculta cu atentie clientul, ia in considerare nevoile acestuia, initiaza o conversatie autentica, evitand sa iti lauzi excesiv produsele sau serviciile.
6. Fii integru
Fii intotdeauna dispus sa iti exprimi punctul de vedere, chiar daca acesta nu este pe placul clientului. Nu trebuie sa dai nastere unui conflict, ci doar sa iei decizii bazate pe corectitudine.
7. Fii profesionist
Clientii au tendinta sa aiba incredere in persoanele care dau dovada de seriozitate si profesionalism. Nimanui nu ii plac oamenii superficiali. Asadar, acorda o atentie deosebita tuturor aspectelor legate de munca ta si incearca sa intri in pielea clientilor tai.
Nu uita: daca tu nu reusesti sa castigi increderea clientilor, altcineva va reusi. Iar compania ta va avea doar de pierdut.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.17
din 5
- 6 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.