Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce e nou in publicitatea pe mobil

Tags: mobile search advertising, aplicatii mobile, motor de cautare, extensii aplicatii

Lasam putin deoparte reclamele televizate si vorbim despre noutatile care apar la tot pasul in ceea ce ne place astazi sa numim "mobile search advertising". In esenta, cautarile facute pe gadgeturile mobile ne ajuta sa aflam informatia de care avem nevoie in orice moment si in orice loc ne-am afla si, desigur, in cel mai scurt timp cu putinta.
Daca vrem sa stim ce restaurant putem sa alegem intr-un oras in care tocmai am ajuns sau de unde putem cumpara un bilet la film, rezultatele cautarilor in online ne pot furniza astfel de informatii si pot reprezenta, in acelasi timp, publicitate online. Asa ca, pornind de la aceasta posibilitate, multe afaceri au ales sa profite de cei care apeleaza la "mobile search".

Multe dintre aplicatiile de pe telefon au implementat posibilitatea de cautare prin motoare de cautare care ofera rezultate relevante si cat mai folositoare. In mod nu neaparat surprinzator, s-a constatat ca oamenii cauta pe Google informatii despre diversele aplicatii pentru telefoanele mobile. Asa ca multe dintre rezultatele afisate de Google sunt insotite de mesajul "Click aici pentru download" tocmai pentru ca rezultatele sunt conectate la un magazin Apple sau la Android Marketplace pentru ca utilizatorul sa aiba acces rapid la produsul despre care dorea sa afle mai multe informatii.

Extensiile aplicatiilor de pe mobil au fost, de asemenea, implementate pentru a-i conduce pe utilizatori catre anumite pagini web in functie de aplicatiile pe care acestia le-au instalat deja pe telefon.

Reclamele la cautare personalizate reprezinta tot o idee extrem de eficienta in acest domeniu pentru ca ofera utilizatorilor informatii locale despre subiectul cautat intr-un motor precum Google. O astfel de strategie poate face ca anumite afaceri care sunt indexate in primele rezultate sa atraga din ce in ce mai multi vizitatori!

Aceste aplicatii sunt nenumarate si se lucreaza in permanenta la descoperirea unora noi care sa vina in ajutorul utilizatorilor, pe de o parte, si care sa stimuleze, pe de alta parte, dezvoltarea afacerilor in lumea reala datorita paginilor web aferente.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016