Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?
Tags: competitori, afaceri, vanzari, concurenta, companii concurente, clienti
Orice companie, oricat de mica ar fi, trebuie sa isi cunoasca foarte bine competitorii. Nu exista afacere fara concurenta. Avand in vedere ca exista tot mai multe bunuri si servicii disponibile online, acum concurenta nu mai este doar pe plan local, ci s-a mutat pe plan international.
Orice companie, oricat de mica ar fi, trebuie sa isi cunoasca foarte bine competitorii. Nu exista afacere fara concurenta. Avand in vedere ca exista tot mai multe bunuri si servicii disponibile online, acum concurenta nu mai este doar pe plan local, ci s-a mutat pe plan international.
Cum putem afla cine sunt competitorii nostri?
- presa
- publicitate
- targuri si intalniri
- chestionare
- informatii furnizate de clienti
- cautarea produselor si serviciilor similare pe internet
Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?
- ce produse sau servicii ofera si cum le promoveaza
- ce preturi au
- cum isi distribuie produsele
- ce fel de dispozitive si tehnologii utilizeaza pentru fidelizarea clientilor
- ce fel de servicii de relatii cu clientii ofera
- care sunt valorile brandului lor
- cati angajati au
- cum arata website-ul si blogul companiei
- cine conduce compania
- urmarirea activitatii pe retelele de socializare
- activitati in media: presa, radio, TV, publicitate.
Trebuie mai ales sa cautam cat mai multe informatii relevante referitoare la clientii competitorilor nostri, cum ar fi:
- cine sunt acestia
- ce fel de produse sau servicii prefera
- care considera acestia ca sunt punctele forte si punctele slabe ale firmelor concurente
De asemenea, va trebui sa descoperim ce fel de strategii de vanzari folosesc competitorii nostri, spre exemplu:
- care este publicul lor tinta
- ce produse sau servicii au in curs de dezvoltare
- care sunt resursele lor financiare.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre competitori
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.