Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Clenciurile unei scrisori de vanzare

Tags: vanzare, scrisoare de vanzare, mesaje, trucuri vanzari

Fie ca sunt trimise prin email ori chiar in mod clasic, prin posta, scrisorile de vanzare nu isi permit orice fel de abordare. Altfel, nu si-ar mai putea atinge scopul pentru care au fost create. Daca vreti ca destinatarul sa-si ingaduie cateva minute pentru a citi ceea ce i-ati trimis, este esential sa nu faceti rabat de cateva lucruri.
Un titlu de impact. Este primul lucru pe care consumatorii isi arunca ochii, asa ca aveti grija sa fie bun, atractiv, ba chiar memorabil. In plus, oamenii sunt atrasi de cifre, de procente, de statistici, de aceea este important sa faceti astfel de referiri chiar din titlu.
Atentie insa la formulari de genul „oferta speciala”, „oferta de top”, „ultima sansa”. Sunt atat de des utilizate incat si-au cam pierdut din capacitatea de a atrage atentia. Ba mai mult, unora li se par de-a dreptul ieftine astfel de formulari. In aceste conditii, scrisoarea dumneavoastra are toate sansele sa ajunga la cosul de gunoi inainte de a-si „livra” mesajul. Concepeti mai degraba titluri care se adreseaza direct consumatorilor, accentuand acele aspecte care sunt de interes pentru ei.      
Mesaje personalizate. Nimeni nu vrea sa stie ca este doar un altul din cateva sute sau mii de clienti. Fiecare vrea sa se simta special, sa fie tratat preferential, daca se poate, sa fie cunoscut si apreciat de catre companii. Cu formulari de tipul „Stimate domnule/ doamna” nu veti putea ajunge la inima lor. Abordarile impersonale nu starnesc nici atentia, nici dorinta de a cumpara bunul sau serviciul. Mentionati numele clientului in cadrul scrisorii si, daca este posibil, faceti cat mai multe referiri la lucruri care il privesc direct. Dati-i de inteles ca stiti ce ii face placere, ce il intereseaza si ca oferta a fost creata special pentru acele nevoi ale sale.   
Greseli gramaticale. Sunt nepermise, intrucat aduc a neglijenta si lipsa de profesionalism. Adica exact ce nu ati vrea sa transmiteti consumatorului. Verificati de cate ori este nevoie claritatea exprimarii, corectitudinea si acuratetea textului. Greselile gramaticale sunt mult mai usor de identificat de catre alte persoane decat de autorul textului, asa ca nu ezitati sa-l dati spre citire unor prieteni, colegi.
Cand scrieti, mizati pe simplitate, atat la nivel de morfologie, cat si la nivel de sintaxa. Nu folositi cuvinte argotice si nici propozitii sau fraze interminabile. Textul trebuie sa fie concis, familiar, fluid si usor de inteles.
Formatul scrisorii. In vanzari, aspectul conteaza, asa incat faceti prezentarea intr-un mod aerisit, folosindu-va de subtitluri si puncte specifice. Puteti apela si la imagini sugestive.
Includeti un mesaj post scriptum (P.S.). Studiile au aratat ca P.S.-ul este cea mai citita parte dintr-o scrisoare, dupa titlu. Asadar, folositi-va de el pentru a sintetiza in cateva cuvinte oferta si reiterati mesajul care indeamna la actiune.    
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016