Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Customer service ca la carte? Iata regulile de aur!
Tags: customer service, reguli customer service, customer service succes
Sa livrezi customer service ca la carte reprezinta o provocare imensa pentru numerosi specialisti si afaceristi romani si straini. Adevarul este ca multi cred ca stiu ce eforturi inglobeaza conceptul de customer service, insa realitatea este una putin diferita. Si aceste diferente vor fi cele care nu vor permite unui brand sa creasca in ochii clientilor sai.
Sa livrezi customer service ca la carte reprezinta o provocare imensa pentru numerosi specialisti si afaceristi romani si straini. Adevarul este ca multi cred ca stiu ce eforturi inglobeaza conceptul de customer service, insa realitatea este una putin diferita. Si aceste diferente vor fi cele care nu vor permite unui brand sa creasca in ochii clientilor sai.
1. Cand discutam despre customer-service, este esential sa intelegem ca toate strategiile pe care le vom elabora trebuie sa plece de la faza de cercetare-documentare-analiza! Cu alte cuvinte, ne documentam, cercetam si analizam situatia pietei, profilul consumatorului ideal si al clientului potential, al competitiei si al industriei in cadrul careia ne dezvoltam afacerea.
Doar asa vom intelege care sunt cerintele si asteptarile si ce eforturi sunt necesare pentru ca serviciile in interesul clientului sa fie pe masura asteptarilor.
2. Cereti intotdeauna toate detaliile de care aveti nevoie pentru a le rezolva problemele si nemultumirile. Nu incercati sa ghiciti care este problema si sa o rezolvati in propriul dvs mod. Cereti feedback si ascultati-va consumatorii si potentialii consumatori.
3. Oferiti feedback in mod constant, indiferent cat de minore sunt problemele pe care vreti sa le discutati, mesajele pe care vreti sa le transmiteti, modificarile care se vor produce in cadrul afacerii si bunul ei mers: schimbari de pret, schimbari de program de operare, modificari ale prezentei online samd.
4. Oferiti promptitudine in oferirea solutiilor si nu tratati problemele clientilor cu minimalism sau ignoranta, oricat de nesemnificative sau absurde vi s-ar parea.
5. Tineti-va promisiunile! Iata o regula esentiala, asa ca oricat de tentant ar fi sa promiteti sarea cu marea, reduceti-va ofertele la nivelul posibilului!
6. Angajati doar profesionisti pentru sarcinile care implica un contact direct cu clientii. Nu angajati amatori, ci specialisti cu experienta in lucrul cu clientii si pe care sa ii motivati in mod consistent.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Companiile smart anticipa nevoile si asteptarile clientilor. Afla cum la Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, pe 5 si 6 aprilie, Bucuresti
Mai multe articole despre customer service
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.