Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Deschideti-va ochii: tuturor clientilor vostri le e teama sa investeasca

Tags: clienti, castel de nisip, investitii, pret, marketing

Pentru a intelege cum se simt consumatorii in aceste vremuri tulburi ale unei economii mondiale instabile, putem apela la o analogie: aceea a castelui de nisip. Da, vorbim de acel ritual copilaresc care ne poate livra si o lectie importanta de viata.
Daca nu suntem atenti ce loc pe plaja alegem, fluxul va veni si ne va distruge castelul, mai devreme sau mai tarziu. Daca nu vine fluxul, vor aparea cainii sau copii plini de energie incarcati cu dorinta de distrugere. Una peste alta, bucuria construirii este intotdeauna insotita de teama ca opera de arta este perisabila.
 
Aceleasi sentimente ii coplesesc si pe consumatori. Sunt circumspecti fata de investitiile prea mari si pe termen prea lung, de teama ca valurile se vor intoarce.
 
Recunoasteti problema: Nu va ascundeti de ea. Nu incercati sa pretindeti ca nu este acolo. Atacati-o direct. Admiteti ca ciclurile de vanzare sunt mai lungi. Construiti-va proiectiile in conformitate.
 
Profitati la maximum: Daca sunteti instiintati ca cei acre va sunt clienti nu vor sa semneze contracte pe termen lung sau vor sa prelungeasca termenele de plata, cereti o suma in avantajul vostru. Concepeti o optiune pe termen mai scurt, dar piperata. Nu inseamna ca profitati, este doar upselling.

Nu micsorati preturile: Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care oamenii de afaceri le fac in timpul perioadelor economice dificile. Poate ca miscarea are o anumita logica pe termen scurt, dar poate fi daunatoare pe termen lung. Daca reduceti preturile, nu le veti mai putea creste niciodata la nivelul dorit.
 
Administrati-va costurile administrandu-va clientii: Nu toti clientii sunt egali. Cei care consuma prea mutl timp si na va rasplatesc financiar in aceeasi masura secatuiesc resursele companiei. Ce-ar fi daca ati renunta la unii dintre ei?

Reganditi-va planul de afaceri: poate sa fi functionat in trecut, dar nu o va mai face si dupa 2011. Daca vreti cu tot dinadinsul sa vindeti, nu inseamna ca aveti necesar si o piata de desfacere. Poate este nevoie doar de schimbarea ambalajului.
 
Nu puteti functiona pe piata de marketing fara a sti cum sa va adaptati schimbarilor economice.

 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016