Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In vanzari, fiti pozitivi!
de Alex Dinu |
Tags: vanzari, incredere, alex dinu
Pentru a putea vinde absolut orice, trebuie sa fii in primul si, in primul rand, pozitiv. Trebuie sa ai incredere in tine, in capacitatile tale de vanzator, in aptitudinile tale, dar si in produsele sau serviciile pe care le vinzi si in firma pe care o reprezinti.
Pentru a putea vinde absolut orice, trebuie sa fii in primul si, in primul rand, pozitiv. Trebuie sa ai incredere in tine, in capacitatile tale de vanzator, in aptitudinile tale, dar si in produsele sau serviciile pe care le vinzi si in firma pe care o reprezinti.
Increderea in tine:
Tine minte: daca pleci la drum cu gandul ca nu vei vinde, in nici un caz nu vei reusi sa vinzi ceva vreodata. Gandeste-te, programeaza-te sa ai succes si in acest fel vei dobandi succesul. Stiind ca pleci invingator, vei face tot posibilul ca acest lucru sa se intample. Recompenseaza-te pentru fiecare reusita. Si intotdeauna, atat pe plan personal cat si pe plan profesional gandeste-te la ce ai dori sa ti se intample nu la ce nu ai dori sa ti se intample.
Daca totusi nu poti avea incredere in puterea ta de a vinde sfatul meu este sa iti schimbi meseria.
Increderea in produsele sau serviciile pe care le vinzi:
La fel de importanta ca si increderea in tine. Avand incredere in ceea ce vinzi vei impregna forta in prezentarea ta si vei transmite aceasta incredere si clientilor, marind astfel sansele ca ei sa cumpere de la tine. Pentru a putea capata incredere in ceea ce vinzi, atat tu cat si angajatii tai, culege marturii, testimoniale de la clienti. Intreaba-i de ce cumpara de la tine, de ce le plac serviciile pe care le vinzi, cat de folositoare le sunt produsele tale.
Nu vei vinde absolut niciodata un produs sau un serviciu in care tu nu ai incredere.
Increderea in firma pe care o reprezinti:
Este strans legata de increderea in produse. Inca de la inceputul drumului in firma al unui nou angajat indoctrineaza-l cu valorile firmei tale.
Arata-le clientilor realizarile pe care le aveti. Arata-le ca esti mandru sa lucrezi, sa reprezinti firma.
Daca nu ai incredere in firma pe care o reprezinti sau in produsele pe care le vinzi, este foarte simplu: SCHIMBA FIRMA.
Autor: Alex Dinu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.