Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul tau trebuie sa devina mai atragator... pentru femei

Tags: management si marketing, cumparatori, deciziile de cumparare, clienti, femei, strategiile de marketing

De ce sa ne concentram mai mult atentia asupra femeilor? E adevarat ca, la nivel global, acestea cumpara mai mult decat barbatii? Si daca e asa, in ce directii ar trebui sa ne modificam strategiile de marketing astfel incat sa ne asiguram ca promovarea noastra e una castigatoare in ochii clientelor?


Statistici furnizate de Marketingprofs.com arata ca 85% dintre femeile din Statele unite detin suprematia atunci cand vine vorba de cumparaturi. In plsu, cand se trezesc, 46% dintre reprezentantele sexului frumos isi pornesc smartphone-ul.

Cati dintre barbati rezista o ora fara sa se uite la telefon? Cam 73%. In schimb, 63% dintre femei reusesc sa reziste acestei ispite. Tot femeile sunt cele mai conectate la mediul online cand vine vorba de... social media. Cu 10 ore petrecute in medie pe telefon si 8 ore in fata calculatorului, e clar in favoarea cui inclina balanta.

Se estimeaza ca aproximativ 58% dintre femei sunt mai dispuse sa faca achizitii folosindu-se de smartphone.

In ce priveste deciziile de cumparare, daca ne uitam la domeniile in care se fac cele mai multe achizitii, tot femeile ocupa primul loc:

- industria de cosmetice (80%)
- achizitii masina (65%)
- mancare (93%)
- gadget-uri (66%).

Rezultatul cel mai concludent e insa cel care arata ca 58% dintre cumparaturile din online sunt facute de femei. Cel putin o data pe zi, 22% dintre femei vor face cumparaturi online.

Pentru ca un astfel de client sa fie si mai fidel unor branduri sau achizitii, atentia acordata din partea companiei trebuie sa fie si mai mare: 76% dintre femei vor sa faca parte dintr-o categorie speciala sau incluse intr-o selectie facuta de companie.

Iata, asadar, suficiente argumente care sa ne faca sa ne regandim strategiile de marketing astfel incat  un segment de potentiali cumparatori ca cel mai de sus sa fie tratat in mod deosebit.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016