Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nu te entuziasma prea tare: 2 motive pentru care pasiunea este inamicul succesului in vanzari
Tags: management, marketing, vanzari, succes in vanzari, entuziasm, bani
In mod natural, multi antreprenori tineri sunt alimentati din plin de pasiune si entuziasm. Dar stiti ce se spune despre ceva ce este din abundenta, desi, in esenta, este un lucru bun, nu?
In mod natural, multi antreprenori tineri sunt alimentati din plin de pasiune si entuziasm. Dar stiti ce se spune despre ceva ce este din abundenta, desi, in esenta, este un lucru bun, nu?
Zelul este de mare ajutor in multe domenii de business, dar prea mult entuziasm poate sabota o intalnire de vanzari cat ai zice peste. Iata patru motive pentru care entuziasmul poate fi inamicul sucecsului si ce puteti face pentru a canaliza pasiunea pentru a obtine rezultate mai bune:
1. Cereti prea repede finalizarea vanzarii. Una dintre cele mai mari greseli este de a grabi finalizarea vanzarii. Daca va ganditi ca, daca nu cereti, vanzarea nu va avea loc, este adevarat. Fiecare antreprenor trebuie sa fie suficient de curajos si de increzator pentru a pune intrebarea. Dar cea mai buna modalitate de a aborda o vanzare de succes este sa o tratati ca pe un proces.
Mai ales in vanzarile business-to-business (B2B) sales, unde vindeti cele mai scumpe produse si servicii, trebuie sa aveti rabdare si sa construiti, IN TIMP, relatia. Prima data vorbiti cu un client potential, asa ca nu cereti bani. Il veti pune intr-o pozitie defensiva. Clientii nu trebuie sa intinda mana dupa portofel inainte de a sti cum va cheama.
2. Presupuneti prea mult. O alta greseala des intalnita este aceea ca, in timpul primei conversatii cu un client, presupuneti ca acesta este gata sa cumpere de la voi. Daca un client crede ca va numarati deja banii, va presupune ca nu va concentrati sa ii ascultati nevoile.
3. Promiteti mai mult decat puteti controla. Daca sunteti prea entuziasmat in legatura cu o vanzare, veti fi tentat sa promiteti prea mult. Aceasta este una dintre cele mai mari provocari pentru tinerii antreprenori: sunteti prea flamanzi dupa noi afaceri si aproape ca auziti DA-ul asteptat. Asa ca ajungeti sa fiti de acord cu un termen limita mai strans sau cu un plan de implementare prea rapid sau chiar promiteti adaugarea unor trasaturi suplimentare cu care poate nu veti fi chiar de acord la livrare.
Cea mai tare regula cand vine vorba de clienti este sa promiteti mai putin si sa livrati mai mult. Asa le veti mentine increderea si fidelitatea.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.