Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reguli simple pentru imbunatatirea strategiei de vanzari
Tags: imbunatatirea strategiei de vanzari, clienti, relatii de incredere, castigare clienti, fidelizare
Exista numeroase carti si articole care ne invata cum sa atragem clienti noi, cum sa le castigam increderea si cum sa ii fidelizam. Regulile de baza raman insa aceleasi si sunt extrem de simple. Respecta-ti clientul, vinde beneficii, fii sincer si tine-te de promisiuni. Iata si alte sfaturi utile in construirea unei relatii bazate pe incredere cu clientii.
Exista numeroase carti si articole care ne invata cum sa atragem clienti noi, cum sa le castigam increderea si cum sa ii fidelizam. Regulile de baza raman insa aceleasi si sunt extrem de simple. Respecta-ti clientul, vinde beneficii, fii sincer si tine-te de promisiuni. Iata si alte sfaturi utile in construirea unei relatii bazate pe incredere cu clientii.
- dupa ce gasesti clienti, afla cu ce se ocupa, ce citesc, ce asculta, ce interese au, etc.;
- fa-te cat mai cunoscut pe piata, oferind subiecte de stiri, implicandu-te in diverse proiecte, etc.;
- asculta, intreaba si intelege ce isi doresc clientii potentiali si de ce;
- demonstreaza-le clientilor prin tot ceea ce faci ca tu esti solutia pe care o cauta;
- castiga-le increderea si ofera-le alternative, pentru a evita refuzurile;
- livreaza produsele promise la timp, apoi solicita recomandari din partea clientilor;
- creeaza noi oportunitati de contactare a clientilor cu capacitate de cumparare si a celor care au autoritatea de a cumpara;
Metode de imbunatatire a strategiei de vanzari
- fii cinstit si infatiseaza lucrurile exact asa cum sunt – nimeni nu apreciaza minciuna.;
- zambeste mereu;
- fii tu insuti, nu pretinde ca esti altcineva;
- asculta cu atentie clientul si fa-l sa se simta important;
- respecta-ti intotdeauna promisiunile;
- nu folosi tehnici de manipulare;
- subliniaza intotdeauna beneficiile produselor tale, nu caracteristicile acestora;
- joaca cinstit;
- nu iti intrerupe clientul. Poti controla discutia fara sa il intrerupi.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 4 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre clienti
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.