Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 sfaturi pentru aparitii media de mare succes
Tags: aparitii media, interviuri, personalitate media, promovare
O aparitie TV sau un interviu intr-o revista pot aduce trafic semnificativ site-ului sau blogului tau. In plus, se pot ivi oportunitati diverse in urma unei astfel de sanse asa ca este bine sa profiti la maximum de momentele de acest fel.
O aparitie TV sau un interviu intr-o revista pot aduce trafic semnificativ site-ului sau blogului tau. In plus, se pot ivi oportunitati diverse in urma unei astfel de sanse asa ca este bine sa profiti la maximum de momentele de acest fel.
Numele tau mentionat intr-un interviu iti va aduce clienti noi sau macar mai multa promovare. Promovarea prin intermediul articolelor, fie ca vorbim de presa tiparita sau cea online, este una dintre cele mai eficiente si aduce, de regula, cele mai bune rezultate.
2. Nu face compromisuri doar de dragul de a-ti vedea numele undeva
Un interviu care va aparea cu doar jumatate din ceea ce ai fi vrut, de fapt, sa transmiti doar pentru ca reporterii au incercat sa creeze un articol pe placul lor si nu al tau s-ar putea sa iti afecteze imaginea in online. Ai intotdeauna grija la ceea ce raspunzi si cere sa ti se trimita o varianta finala a articolului inainte ca acesta sa fie publicat.
3. Ghiceste rezultatul final
Ziaristii au nevoie de o poveste. De foarte multe ori, acestia o pot crea in jurul tau, iar o simpla declaratie poate fi incadrata intr-un context din care sa reiasa ca ai spus cu totul altceva. De obicei e usor sa iti dai seama cand un reporter nu e cu adevarat interesat de ceea ce ai de spus asa ca te poti asigura din timp ca articolul respectiv va fi despre tine si ca informatiile furnizate nu vor fi scoase din context.
4. Dezvolta o personalitate media
Nu va trebui sa fii alta persoana in fata camerelor, dar va trebui sa iti construiesti o imagine care sa porneasca de la cine esti tu in realitate si care sa atraga prin mai mult dinamism si actiune. Va trebui sa gasesti o modalitate de a atrage atentia, de a fi simpatic in fata camerelor, fara sa pari fals.
5. Nu astepta ca interviurile sa vina singure la tine
Daca astepti ca ziaristii sa vina singuri la tine, s-ar putea sa ai mult de asteptat. Intra pe site-urile de stiri, gaseste adresele de contact si trimite-le o idee de poveste. Nu ii sufoca prin e-mailuri, ci ofera-le informatii pe care acestia chiar ar putea sa le foloseasca. Daca te ocupi, de exemplu, de un restaurant, poti veni cu o serie de idei pentru o masa destiva de 1 iunie. In cadrul articolului va fi mentionat si numele restaurantului tau, iar tu vei fi oferit continut de calitate unui ziar care, in schimb, te va promova.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.