Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Aveti putintica rabdare, stimabile. Nu completati un chestionar?

Tags: chestionar, reduceri, completare chestionare, social media

Ni se intampla destul de des sa ne trezim in casuta de mail cu mai multe chestionare in newslettere decat cu articolele pe care le asteptam. In plus, fix atunci cand suntem la birou, cineva ne suna si ne intreaba daca avem cinci minute pentru a raspunde la un chestionar.


Chiar daca am avea la dispozitie cele cinci minute, studiile arata ca in ultimii ani preferam sa nu le mai jertfim nici in ruptul capului pentru completarea unui chestionar. Motivul? Ne-am saturat.

De partea cealalta, afacerile stiu ce inseamna un chestionar pentru dezvoltarea lor asa ca incearca sa adune in continuare informatii. Ca sa tina pasul cu nervii nostri intinsi din ce in ce mai mult atunci cand un chestionar care promitea sa dureze trei minute ajunge la zece, le-au scurtat, le-au infrumusetat, le-au facut mai captivante si, in cazurile mai fericite, ne ademenesc si cu cate un premiu daca avem rabdare sa completam chestionarul cu pricina.

Premii puse in joc, reduceri, cupoane gratuite, e clar ca miza colectarii de informatii prin chestionare este una foarte importanta pentru cei care dezvolta afaceri. Sunt lucruri de care trebuie sa tinem si noi cont daca vrem sa stim cum ne vad clientii, ce ar trebui schimbat din punctul lor de vedere, la ce capitol excelam si multe astfel de aspecte similare.

Social media vine insa cu vesti bune: tinerii nu sunt la fel de deranjati de completarea unui chestionar care nu le cere, in fond, decat sa isi exprime opinia. Din aceasta zona vine astfel o speranta pentru supravietuirea chestionarelor. In acelasi timp, multe dintre acestea au deja loc chiar in cadrul platformelor de social media astfel ca aceste chestionare se bucura de o mai mare popularitate intr-un mediu in care esti deja obisnuit sa iti exprimi opinia de nenumarate ori si in numeroase privinte.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016