Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat de importanta este prima impresie in mediul online?

Tags: pagini web, brand, prima impresie, logo, meniu de navigare

Stim cu totii ca prima impresie este extrem de importanta, in orice fel de interactiune. Insa v-ati pus vreodata intrebarea cat de mult conteaza impresia pe care si-o formeaza potentialii clienti atunci cand vad pentru prima data website-ul companiei?
Conform unui studiu recent realizat de cercetatorii de la Missouri University of Science and Technology, unui vizitator online ii ia mai putin de doua zecimi de secunda pentru a-si forma o prima impresie despre un anumit brand, dupa ce a vazut pagina web a companiei. Si in doar 2,6 secunde, acesta se va concentra asupra anumitor elemente ale paginii web care ii intaresc prima impresie.
 
In acest timp, este esential ca acesta sa isi formeze o impresie buna. Prin urmare, fiecare companie ar trebui sa determine care sunt cele mai importane elemente ale website-ului pentru vizitatori.
 
Cercetatori au utilizat un software special de monitorizare a miscarilor oculare ale participantilor in timp ce vizionau paginile web. Aceste date le-au permis acestora sa stabileasca cat timp petrec vizitatorii concentrandu-se asupra unei anumite portiuni a paginii web, inainte sa isi mute privirea asupra altor sectiuni. Aceste sectiuni includeau meniul de navigare, logo-ul, imaginile si butoanele social media.
 
Iata care au fost sectiunile care au starnit cel mai mult interesul participantilor:
 
-          Logo-urile – vizitatorii au petrecut aproximativ 6,48 de secunde concentrati asupra acestei sectiuni a site-ului
-          Meniurile de navigare – utilizatorii au petrecut aproape la fel de mult timp (6,44 secunde) studiind meniul unei pagini web
-          Casuta de cautare – aceasta portiune a site-ului a atras atentia vizitatorilor timp de 6 secunde.
-          Link-urile catre canalele social media – vizitatorii au vizionat butoanele social media timp de 5,95 de secunde, ceea ce inseamna ca este foarte important sa le oferi clientilor cai multiple de conectare si interactiune cu brandul.
-          Imaginea principala – vizitatorii au examinat fotografia sau imaginea principala a site-ului timp de 5,94 de secunde.
-          Continutul text – vizitatorii au petrecut 5,59 secunde studiind continutul scris
-          Partea inferioara a paginii – utilizatorii si-au fixat privirea asupra acestei sectiuni timp de 5,25 de secunde, la sfarsit.
 
Ce putem invata din acest studiu? Sa ne luam timp sa studiem cu atentie elementele cheie ale website-ului companiei, pentru a identifica ce anume dorim sa atraga atentia vizitatorilor.

via Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016