Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Contractul de confidentialitate - model

Tags: contract de confidentialitate, divulgare informatii, confidentialitate, angajator, angajat

Contractul de confidentialitate se incheie atunci cand angajatorul se expune riscului divulgarii anumitor informatii importante. Codul Muncii prevede posibilitatea incheierii unui astfel de contract cu persoana selectata pentru angajare. Va prezentam mai jos modelul unui contract de confidentialitate.
Contract de confidentialitate
incheiat astazi, ... intre
S.C. ..., reprezentata prin ..., in calitate de angajator si

Dl (dna) ..., domiciliul (adresa completa) ..., legitimat cu ..., CNP ..., in calitate de persoana selectata in vederea angajarii pe postul de...

Art. 1. – Dl (dna) se obliga sa pastreze confidentialitate cu privire la informatiile ce i se vor furniza prealabil incheierii contractului de munca, prin informarea realizata potrivit art. 17 din Codul muncii, ca si pe parcursul interviului desfasurat la sediul angajatorului, privind urmatoarele domenii:
– drepturile banesti aferente postului;
– modalitatea de plata a salariului si periodicitatea acesteia;
– avantajele in natura aferente postului;
– riscurile specifice acestuia;
– durata concediului de odihna;
– clauza de neconcurenta si orice alte clauze speciale.

Art. 2. – Incalcarea obligatiei prevazute in art. 1 atrage plata de despagubiri catre angajator in valoare de ... lei.

Art. 3. – Obligatia prevazuta in art. 1 inceteaza:
– prin acordul expres al angajatorului;
– dupa expirarea unui termen de ...;
– la data la care informatiile respective au devenit publice pe alte cai.

Art. 4. – Obligatia prevazuta in art. 1 nu inceteaza prin incheierea contractului individual de munca de catre candidat.

Prezentul contract s-a incheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
Angajator,                                                        Candidat la ocuparea postului de .........,
................. .                                                                                       ...........................

In cazul in care persoana selectata in vederea angajarii urmeaza sa isi desfasoare munca in strainatate, angajatorul are obligatia de informare cu privire la toate elementele necesare in cazul prestarii muncii in tara, dar si o serie de elemente suplimentare:

a) durata perioadei de munca ce urmeaza sa fie prestata in strainatate;
b) moneda in care vor fi platite drepturile salariale, precum si modalitatile de plata;
c) prestatiile in bani si/sau in natura aferente desfasurarii activitatii in strainatate;
d) conditiile de clima;
e) reglementarile principale din legislatia muncii din acea tara;
f) obiceiurile locului a caror nerespectare i-ar pune in pericol
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016