Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Te-ai saturat de hashtag-uri? Si ele s-au saturat de cei care le folosesc gresit

Tags: hashtag, hashtag-uri, social media, etichete, organizare, informatie, afacere

Hashtag-urile nu mai sunt ceva nou de foarte multa vreme. Hmm, cam de pe vremea Twitter-ului daca stam sa ne gandim bine. Si mai apoi gurile rele au spus ca toata lumea s-a luat dupa Twitter si a copiat ideea de hashtag.

Nu-i nimic, astfel de schimbari se construiesc pe descoperirile facute de altii, iar Twitter nu a avut de suferit fiindca a fost primul care a venit cu aceasta idee. Pe Facebook, ideea a parut initial o moda si atat si nu a durat mult pana cand utilizatorii au inceput sa fie iritati de prea multe hashtag-uri in status-uri.

Asta fiindca, pentru multa vreme, nimeni n-a inteles ce se intampla cu hashtag-urile si de ce le folosim. Si, in consecinta, desi ploua cu hashtag-uri in online, prea putini le foloseau corect. Pe scurt, le folosim ca un fel de etichete sau cuvinte-cheie care ne ajuta sa organizam mai bine continutul din social media. In cadrul aceleiasi retele sociale, daca dam click pe hashtag-ul #vegan o sa ni se afiseze o multime de postari legate de acest subiect, fie ca sunt videoclip-uri, status-uri sau imagini.

Cum multe hashtag-uri nu sunt folosite corect, multe cautari nu dau rezultate. Un hashtag prea general nu poate fi relevant. #Fantastic poate face referire la atat de multe intamplari din #viata, incat nu e un hashtag in adevaratul sens al cuvantului. In schimb, #restaurantPanda poate fi folosit ca hashtag atunci cand iti actualizezi statusul sau incarci o fotografie cu ceea ce ai comandat de la acest restaurant.

Sunt etichete pe care le folosim ca sa organizam mai bine informatia. Daca punem un hashtag de genul #masimtsuperbine e ca si cum ne-am eticheta sertarele din bucatarie cu #afaraningelinistit. Inutil si #irelevant.

Acelasi lucru e valabil si pentru #minunat, #extraordinar, #enervat, #mananccevabun. Sa ne intelegem: #nu #asa #folosim #hashtag-urile.

Pentru ceea ce facem noi, fie ca e vorba de o afacere sau de un proiect, in functie de domeniul de activitate, e bine sa ne orientam dupa hash-tag-urile deja existente. Sa presupunem ca suntem medici stomatologici si avem propriul cabinet. Posibile hash-tag-uri existente ar fi: #cabinetstomatologie, #medicstomatolog, #clinicadentara, #Dintelefericit (ar putea fi numele unei clinici) etc. Dam click pe aceste hashtag-uri si descoperim ce spun alti oameni din domeniu despre asta in social media sau ce colegi din domeniu au facut referiri la profesie.

Si daca hashtag-ul cu denumirea afacerii noastre este folosit de utilizatori, ati ghicit, ne va fi cel mai usor sa urmarim ce se vorbeste despre noi in online (#extraordinar, #cataorganizare!).

Sa fim, asadar, responsabili cu hash-tag-urile si sa nu le folosim pentru a ne ura #noaptebuna sau pentru a ne instiinta prietenii ca #amvisat #urat.

Va las cu #posibil #celmaiamuzantclip #despre #hashtag-uri:





Autor: Stefan Matei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

kris 19-Feb-2014 19:55:15
:))) Excelent!

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016