Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Strategii de social media care functioneaza
Tags: marketing, social media, strategii de social media, facebook, twitter
Social media nu sunt gratuite. Nici nu iti vor aduce rezultate imediate. Si nici nu pot compensa pentru un produs sau serviciu deficitar.
Social media nu sunt gratuite. Nici nu iti vor aduce rezultate imediate. Si nici nu pot compensa pentru un produs sau serviciu deficitar.
Daca intelegi asta, atunci iata si cateva sfaturi care sa te ajute sa te implici intelept:
1. Asculta, apoi vorbeste
Am mers la mare si m-am indreptat obosita moarta spre hotelul Vegas, unde imi rezervasem o camera. Spre uimirea mea, coada la check-in era uriasa. Dupa vreo 45 de minute, am scris pe Twitter ca m-am plictisit de moarte. Nu mi-a raspuns nimeni de la Vegas, dar Hotelul Pelican s-a aratat empatic: Ne pare rau ca ai o experinta neplacuta, Alina. Speram ca vei avea totusi o vacanta reusita.
Nu m-am mutat la celalalt hotel, dar i-am dat Like pe Facebook si data viitoare cand ma voi intoarce in statiune ma voi duce sigur acolo.
2. Raspunde (tuturor!)
60% dintre branduri nu vin in intampinarea prospectilor pe Twitter, Facebook sau pe alte canale de comunicare. Daca tu vei avea o atitudine diferita vei avea si un mare avantaj si poti sa 'furi' clienti. Daca un client se plange de ceva pe peretele tau, nu sterge comentariul. Poti sa dai un raspuns public prin acre anunti ca vei rezolva problema. Trimite-i nemultumitului si un mesaj privat, spunandu-i ce vei face pentru a-i veni in intampinare.
Sterge doar mesajele care sunt obsecene sau bigote.
3. Spune, nu vinde
Social media sunt extrem de puternice atunci cand sunt folosite pentru a spune povesti, nu pentru a vinde produse.
Gandeste-te la inceputurile tale ca om de afaceri, la experientele tale de lider, la clientii alaturi de care ai depasit multe obstacole, la provocari cu angajatii, la parteneriate. Uita-te in jurul tau si gaseste o poveste despre care sa vorbesti.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.