Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
3 moduri de eficientizare a muncii
Tags: eficientizarea muncii, externalizarea serviciilor, prioritati, suprasolicitare angajati, obiective importante, manager, prioritizare
In conditiile economice actuale, companiile sunt nevoite sa faca mai multe cu bani mai putini. Iar acest lucru se traduce prin suprasolicitarea angajatilor. Rezultatul? Angajatii sunt nefericiti si extrem de stresati.
In conditiile economice actuale, companiile sunt nevoite sa faca mai multe cu bani mai putini. Iar acest lucru se traduce prin suprasolicitarea angajatilor. Rezultatul? Angajatii sunt nefericiti si extrem de stresati.
1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora
2. Realizarea a doua obiective pe saptamana
3. Externalizarea serviciilor
Sa analizam pe rand fiecare dintre acesti 3 pasi:
1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora
De multe ori, angajatii isi petrec timpul realizand sarcini neimportante, care nu determina succesul afacerii. Managerul ar trebui sa se identifice cateva obiective importante care aduc beneficii pe termen lung si sa se concentreze asupra realizarii acestora. Daca prioritatea companiei este sa castige clienti importanti, poate ca ar trebui sa se reduca lista clientilor mai putin importanti.
2. Realizarea a doua obiective pe saptamana
Fiecare angajat in parte ar trebui sa isi noteze doua obiective principale in fiecare saptamana. Astfel, toti angajatii se pot concentra asupra lucrurilor care conteaza cel mai mult. De multe ori, angajatii se pierd in citirea email-urilor si sedintele interminabile. Daca acestia au obiective clare in fiecare saptamana, se vor concentra asupra acestora.
3. Externalizarea serviciilor
Daca exista anumite servicii care nu sunt oesentiale pentru bunul mers al companiei, acestea nu ar trebui puse pe umerii angajatilor. Externalizarea acestor servicii poate duce la optimizarea costurilor. Fie ca este vorba de marketing, contabilitate, HR, vanzari sau orice alt departament, exista numeroase companii care pot prelua aceste functii si care pot face treaba mai eficient si mai rapid.
Pentru a putea face mai mult cu mai putin, este important ca echipa sa nu iroseasca timpul cu activitati inutile si sa se concentreze in schimb asupra unor obiective importante.
Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.61
din 5
- 9 voturi.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre prioritati
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.